Expedia.comUSD 136
TripadvisorUSD 136
Algotels
ZenHotels.comUSD 139
Anmeldt 27. oktober 2018

Et hotell hvor vi overnatter jevnlig. Fine rom, god mat og sentral plassering. Et stort pluss er at hotellet har parkering i kjelleren. Hyggelig betjening på alle nivåer. Konvolutt med nøkkelkort ligger klart og venter på deg når du kommer. Føler deg velkommen med en gang du kommer inn i resepsjonen.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Leif F
Tbings, General Manager på Clarion Collection Hotel Tollboden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2018

Kjære gjest,
tusen takk for hyggelig tilbakemelding- setter veldig stor pris på dette.
Feel free til å spre gode ord om oss til hele verden, så kanskje vi får flere til å finne veien til oss.

Velkommen tilbake, anytime!

Trine og Tollerne

Anmeldt 24. september 2018

Resepsjonister var serviceinnstilte og frokosten var veldig bra. Det var god plass å sitte på frokostsalen. Rommene var ganske store og rene. Vi hadde rom på første etasje mot gata, men det var stille og rolig.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, TuulaR_12
Tbings, General Manager på Clarion Collection Hotel Tollboden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2018

Kjære gjest
takk for flotte ord- det betyr mye for oss. Gode tilbakemeldinger gjennom TripAdvisor gjør det lettere for andre og nye gjester å finne fram til oss- så fortsett gjerne med å fortelle om oss.

Velkommen tilbake anytime

Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Bodde 1 natt. Helt ok hotell med hyggelig betjening. Fikk et rom med vindu noen få meter fra bilveien. Noe som ble litt forstyrrende. Pluss for hyggelig uteplass. Minus for en noe enkel hotellbar med litt stive priser.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, nilsrubena
Tbings, General Manager på Clarion Collection Hotel Tollboden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2018

Kjære gjest,

tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en rating på Tripadvisor- det betyr mye for oss. Fint at du setter pris på folkene som jobber her, de er de beste som finnes. Når det gjelder priser, så ligger vi på et nivå som er ganske så likt med de andre barene i byen, men at den er litt liten, det er helt riktig. Vi ønsker oss mer plass, men det ligger ikke i kortene ennå.

Velkommen tilbake anytime!

Best regards

Anmeldt 25. august 2018

Et mer serviceinnstilt personale skal en lete lenge etter!Vi tilbrakte en flott helg på dette koselige hotellet .Eldre men store romslige rom,nydelig frokost med mye å velge i.Delikat kveldsmat og fyr på peisen kan en ønske mer?Beligende i en rolig gate med eldre bebyggelse ca 5 min å gå til jernbanen.Liten innbydende bakhage med bord/stoler og "røykebu"Meget bra trimrom i toppetasjen med flott utsikt og sauna.Dette er et hotell vi gleder oss å komme tilbake til.

Dato for oppholdet: oktober 2017
1  Takk, ellerine
Tbings, General Manager på Clarion Collection Hotel Tollboden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2018

Kjære gjest,
tusen takk for svært hyggelig tilbakemelding- dette er veldig viktig for oss. Setter stor pris på at du fremhever personalet- de er nemlig fantastiske.

Fortell gjerne alle du kjenner om oss, slik at flere kan komme til oss.

Velkommen tilbake, anytime

Trine & tollerne

Anmeldt 24. august 2018

Ble møtt av en svært serviceinnstilt og vennlig resepsjonist da jeg kom inn i den gamle tollboden i Drammen. Førsteinntrykket var at dette var et hjemmekoselig hotell der gjestene blir behandllet som familiemedlemmer, et inntrykk som ble forsterket under oppholdet. Hotellet er bygd rundt en patio der gjester kan sitte ute og lese eller prate uten å bli forstyrret. Maten var utmerket og var med på å gjøre oppholdet til en flott opplevelse.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Rune Brendeford A