VacationOslo
Oslo, Norge
4,0 av 5 boblerAnmeldt 9. aug. 2020via mobile enheter
Dato for oppholdet: august 2020
Trine Bingen, General ManagerClarion Collection Hotel Tollboden, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 18. mai 2021
Kjære gjest
takk for flotte ord- det betyr mye for oss. Gode tilbakemeldinger gjennom TripAdvisor gjør det lettere for andre og nye gjester å finne fram til oss- så fortsett gjerne med å fortelle om oss. Vi starter oppussing og totalrenovering denne sommeren her- ENDELIG!

Velkommen tilbake anytime

Anmeldt 10. februar 2020

+ blidt personell
+ kveldsmat
+ god frokost
+ stille rom (gamle delen av hotellet)
+ stort bad

- kaldt vann i dusjen
- varmmaten kunne vært varmere
- når det er 2 soner i parkeringa under hotellet (maks 1,9 meter og 2,1 meter) så blir det liten parkering til oss med f.eks. takboks når folk uten parkerer der.

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, FruJohansson78
TrineBingen, General Manager på Clarion Collection Hotel Tollboden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. februar 2020

Kjære gjest,
tusen takk for hyggelig rating, og konstruktive tilbakemeldinger- det er bare sånn vi kan bli bedre. I løpet av våren 2020 skal vi pusse opp og gjennomgå en magisk forandring, og det gleder vi oss til.
Varmt velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 15. september 2019 via mobile enheter

To netter i September. Grei beliggenhet 5-10 min gange fra flytoget. Greie rom. Rent.
Togtrafikk godt hørbart. Fremmedkulturelt område. Få nordmenn i gatene.
Ett tips: Frokosten er helt ok- men sørg for at varmebad fungerer. Kutt ut gimmicken med stekte egg i små- panner. Disse blir kalde umiddelbart og er seige som gummi.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, HavardVuk
tjobings, General Manager på Clarion Collection Hotel Tollboden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2020

Kjære gjest

Takk for tilbakemeldingene, rutinene for de stekte eggene har vi endret siden sist, og varmebadene funker. Togtrafikken får vi dessverre ikke gjort noe med, og vi gleder oss til totalrenovering av hotellet i 2020.
Gatene rundt hotellet er som i de aller fleste byer, god blanding av etnisitet, men aller mest nordmenn.

Trine & Tollerne

Anmeldt 22. august 2019 via mobile enheter

Dette var skuff, stygt rom, støy gammelt bad osv. Lyspunktet var at det var rikelig med bacon til frokost, samt at betjeningen var vennlig. Ellers var det ikke verdt de 1500 kr. Prisen burde vært maks. 600kr.

1  Takk, 472knutv
Tbings, General Manager på Clarion Collection Hotel Tollboden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2019

Kjære gjest,
Dette var trist- vi prøver alltid å gjøre så godt vi kan , så veldig glad for at du likte maten og folka, for det er det viktigste vi har, mens vi venter på oppussinga som vi har lengta etter i flere år, Vi blir brand new våren 2020, inntil da foreslår jeg at neste besøk ber dere om rom i nye fløyen og bort fra jernbanen.

Velkommen tilbake

Trine og Tollerene

Anmeldt 20. august 2019 via mobile enheter

Førsteinntrykket kunne vært bedre, men fordi resepsjonen også var hotellets bar, og vi ankom fredag rundt klokken 22, ble vi stående i "barkø" med ytterklær og baggasje. Personalet var hyggelige, men det er jo travelt nok å betjene tørste gjester.

Da vi ankom med egen bil var parkering ett av spørsmålene. Tilbudet fra hotellet var garasjeplass til 180 kroner natten. Imidlertid hadde jeg registrert at det var parkering i gaten utenfor, og ville spørre om dette. Men her fikk jeg til svar at det måtte jeg finne ut av selv. I rettferdighetens navn skal det sies at det ble svart på en høflig og korrekt måte.

Så her er min erfaring; på motsatt side av hovedinngangen er det gratis parkering etter 17/15 fram til 9 om morgenen + 30 minutter (som er parkeringstiden i forretningstiden). Fra 15 lørdag til 9 mandag er det ingen restriksjoner. Siden hotellet ikke henviser til denne muligheten var det nok av plasser.

Flott rom og godt bad med en effektiv beskyttelse mot vannsøl når du dusjer. God frokost og hyggelig personale.

Har du tid så gå over jernbanelinjen bak hotellet og nyt en flott spasertur langs elven.

Hotellet kan anbefales og jeg kommer gjerne igjen.

1  Takk, hansb861
Tbings, General Manager på Clarion Collection Hotel Tollboden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2019

Kjære gjest,
tusen takk for hyggelig rating, det setter vi stor pris på. Når det gjelder parkering så er det dessverre slik at vi må bare svare standard at det er parkering på eget ansvar og at det er best gjestene sjekker opp reglene, da vi tidligere har fått misfornøyde gjester som har fått bøter. Og vi vil ikke ha misfornøyde gjester:)

Varmt velkommen igjen.

Anmeldt 20. august 2019 via mobile enheter

Vi lå en natt på dette hotellet og det var positivt. Stort rom, hyggelig betjening og veldig god frokost. Eneste negative var at vi hadde rom mot jernbanen, og på natten hørte vi togtrafikken. Hotell ligger kun 5 min fra jernbanestasjonen, og kun 10 min fra Drammen sentrum.

Takk, 277arnee

Kjære gjest,
tusen takk for hyggelig tilbakemelding- setter veldig stor pris på dette.
Feel free til å spre gode ord om oss til hele verden, så kanskje vi får flere til å finne veien til oss. Neste gang forslår jeg å be om rom inn mot hagen, da er det ingen støy fra jernbanen.

Velkommen tilbake, anytime!