Booking.comUSD 162
Orbitz.comUSD 162
eDreamsUSD 162
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Dette er et hotell vi har bodd på de siste 10-15 år når vi har reist til Kiel og Strømstad. Vi har vært kjempe fornøyd med alle oppholdene . Da vi var der nå i juni bar det preg av at det var en pandemi. Kveldsmaten var en del reduser i forhold til tidligere, det samme var også frokosten. Personalet var hyggelig som vanlig

Takk, Odddah
Trine Bingen, General Manager på Clarion Collection Hotel Tollboden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. mai 2022

Kjære gjest, tusen takk for tilbakemeldingen, det setter vi pris på- og nå må dere komme igjen, vi er tilbake i samme spor som før pandemien, og gleder oss til å vise oss fram.

Trine og team

Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

Kort fortalt om min opplevelse med en overnatting med to hunder, på et noe slitt rom, er at dersom hotellet hadde hatt like bra rom som de har i service og vennlighet fra Trine, så ville dette vært helt i toppsjiktet av hotellopplevelser. Maten var veldig bra, beliggenhet veldig bra, standard litt under bra, og service og vennlighet i en egen liga. Kommer gjerne tilbake hit, og anbefaler hotellet på det sterkeste. Skal nevnes at jeg mistenker at siden jeg hadde med hunder og derfor var avhengig av rom der dette lot seg ordne, så finnes der garantert bedre rom for de som ikke har dette behovet.

Pris for rom inklusive både frokost og middag var ganske rimelig, og absolutt verdt pengene

Takk, hammerisogn

Tusen takk for gode ord og bra rating, gleder oss til å vise fram de nye rommene som er ferdig renoverte august 2022. Da må du komme tilbake på besøk.

Varmt velkommen!
Trine og team

Anmeldt 16. mai 2021

Vi er en liten familie på 3 som overnattet fra fredag til søndag og ble gledelig overrasket over tacobuffe da vi ankom fredag kveld. Koselig rom, vennlige og imøtekommende personale. Veldig god atmosfære, nydelig mat og alt er inkludert. Gangavstand til tog, buss, shopping, kino og fine turmuligheter. Du får mye for pengene her, vi er kjempefornøyde og har kost oss veldig!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, gmb416
Trine Bingen, General Manager på Clarion Collection Hotel Tollboden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mai 2021

Kjære gjest, tusen takk for gode ord og super rating.
Vi setter stor pris på at dere tar dere tid til å gi oss tilbakemeldinger, og vi gleder oss til å få dere på besøk ved andre anledninger.
Riktig god sommer!
Trine og "tollerne"

Anmeldt 5. mai 2021 via mobile enheter

Fikk rom mot jernbanen som lager et spetakkel uten like mer eller mindre hele døgnet, dette kan sikkert ungås ved å be om rom i en annen del av hotellet, jeg er heller ikke fan av teppe på et hotell rom, frokosten var helt grei, veldig hyggelige og imøtekommende ansatte

1  Takk, OddRichard

Kjære gjest, du har helt rett, når du kommer neste gang så be om rom inn mot hagen, der hører du ikke togene. Når det gjelder tepper på hotellrommet, så starter vi med totalrenovering av hotellet nå, og det gleder vi oss til- så gi oss en sjanse til!

God sommer!
Trine og verdens beste team

Anmeldt 30. november 2020

Fantastiske ansatte som gjør alt for ett supert opphold. Nydelige rom og deilig mat♥️ veldig sentralt til mye i Drammen. Gangavstand til tog , buss og shopping muligheter. Gleder oss alledrede til neste gang.

Dato for oppholdet: november 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Linn mari L

Kjære gjest,
tusen, tusen takk for nydelig tilbakemelding, dere er alltid velkommen hos oss. Og takk for at du nevner personalet, de er verdens beste.

Ha en fin sommer 2021!

Trine og verdens beste team