“Den beste sushi”
Anmeldelse av Nippon Sushi Drammen

Nippon Sushi Drammen
Vurdert som nr. 30 av 103 Restauranter i Drammen
Anmeldt 14. august 2020

Familien er enig om at dette er den beste sushien - i mils omkrets!! Vi vil absolutt bestille herfra - gang på gang.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 559ankak

Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Vi har spist sushi flere steder i Drammen, både på stedet og som Take away. Vårt første besøk på Nippon ble en meget bra opplevelse. Hadde hørt mye bra samt at de hadde fått en bra anmeldelse i DT.no.
Lokalet er rent og stilig med åpent kjøkken. Vi ble tatt godt i mot og fikk raskt et bord med faste sofaer.
Menyen er rikholdig, men ikke overdådig. De har også litt kyllingbiter (3-4 varianter) hvis man ikke liker sushi med fisk.
Maten ble lekkert servert og smakene og kvaliteten var meget bra på de rettene vi bestilte. Best i byen synes vi.
For oss tre kom dere hele måltidet på 620,- inkl 3 mineralvann. Da var vi gode og mette.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Adventures67
Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Anmeldt 6. oktober 2020

Dato for besøk: oktober 2020

Reisende som så på Nippon Sushi Drammen, så også på

Drammen, Drammen kommune
Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Nippon Sushi Drammen? Del dine erfaringer!