“Topp tapas i Drammen”
Anmeldelse av Mesa52

Mesa52
Vurdert som nr. 10 av 107 Restauranter i Drammen
Beskrivelse: MESA52 is a tapas restaurant inspired by Spanish and South American cuisine. We focus on proper ingredients, good drinks and a rich selection of tasty tapas.
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Meget positiv opplevelse. God tapas, gode anbefalinger av mat og drikke og god service. Hyggelig atmosfære og fint interiør.

Takk, oientoru

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Alt var helt topp! Ny favoritt for meg i Drammen. Jeg satte spesielt pris på kunnskapsrik og blid servitør. Men, mat, vin, presentasjon var alt helt i toppklasse.

Takk, DayTrip27280560229
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig tapas, god gin tonic og drinker. Fin atmosfære. Vi storkoste oss. Spesielt kjøttbollen var gode. Spicy og saftig.

1  Takk, harbertn
Anmeldt 11. juni 2021

Jeg har savnet spansk tapas helt siden Lavida stengte. Men Mesa 52 har virkelig jekka opp spansk tapas standarden i Drammen altså. Atmosfære: 6 service: 6 mat: YEEEEEEESH (100/6)
Maten var så nydelig. Det var liksom et nytt hint av en smak du ikke klarer sette fingeren på, ved hver rett! Neste gang skal jeg teste ost og skinke situasjonen. Gleder meg

Takk, Aithne83
Anmeldt 11. juni 2021

Meget meget bra fantastisk mat uten tvil, koselig atmosfære og en helt fantastisk service dette kan virkelig anbefales gleder meg masse til og komme tilbake

Takk, RobinA1435

Reisende som så på Mesa52, så også på

Drammen, Drammen kommune
Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Mesa52? Del dine erfaringer!