“Tapas fra øverste hylle”
Anmeldelse av Mesa52

Mesa52
Vurdert som nr. 10 av 107 Restauranter i Drammen
Beskrivelse: MESA52 is a tapas restaurant inspired by Spanish and South American cuisine. We focus on proper ingredients, good drinks and a rich selection of tasty tapas.
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Dette var bra. Tapas med råvarer og kokkelering fra øverste hylle. Overkommelige priser på drikke og strålende service. Kommer tilbake.

Takk, 475perf

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Nydelig tapas. Deilig brød med skikkelig aioli med hvitløk. Bestilte scampi, beavas, kjøttboller, paprika, ost og entrecôte. Fantastiske smaker med sting i. Anbefales. Hyggelige omgivelser med utsikt til elva.

Takk, 713silles
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Det var utrolig godt mat og dyktige folk som serverer og som har god kunnskap om maten. Vi kommer garantert tilbake ved en senere anledning

Takk, Vigdis_12
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Meget positiv opplevelse. God tapas, gode anbefalinger av mat og drikke og god service. Hyggelig atmosfære og fint interiør.

Takk, oientoru
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Alt var helt topp! Ny favoritt for meg i Drammen. Jeg satte spesielt pris på kunnskapsrik og blid servitør. Men, mat, vin, presentasjon var alt helt i toppklasse.

Takk, DayTrip27280560229

Reisende som så på Mesa52, så også på

Drammen, Drammen kommune
Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Mesa52? Del dine erfaringer!