Anmeldt 3. desember 2017 via mobile enheter

Nyoppusset hotell et par minutters gange fra togstasjonen. Resepsjonsområde med bar og restaurant i umiddelbar nærhet. Rommet var litt lite, og jeg savnet nattbord til å legge brillene mine på. Lyst og fint badeværelse. God Scandic frokost.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Hellebor
ScandicAmbassadeur, Front Desk på Ambassadeur Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2017

Heisann.
Tusen takk for din tilbakemelding :) Vi setter pris på at du tok deg tiden til og skrive til oss, og ønsker deg en flott dag videre. Velkommen tilbake skal du være. Med vennlig hilsen Team Ambassadeur.

Anmeldt 1. desember 2017

Veldig bra hotell med hyggelig betjening og god frokost med godt utvalg. Hotellet er også moderne og tidsriktig oppusset så det fremstår som både stilig og lunt.
Jeg reiste alene i forbindelse med julebord på jobben. Litt utrivelig strøk å gå til på kveld og natt alene, men bortsett fra det ligger hotellet sentralt.
Angående parkering synes jeg det var et dårlig tilbud - ingen egen gjesteparkering og den parkeringskjelleren på stedet var både veldig trang og det var dyrt.

• Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, 233mettej
ScandicAmbassadeur, Front Desk på Ambassadeur Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2017

Heisann :) Tusen takk for din tilbakemelding. Vi er veldig glade for at du har trivdes under oppholdet ditt, og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved neste besøk I Drammen :) Med vennlig hilsen Team Ambassadeur.

Anmeldt 26. november 2017

Dette var en hyggelig opplevelse og noe som jeg gjerne gjør igjen. Vi var to som plutselig fikk det innfallet at vi skulle overnatte på hotell. Vi ble møtt med god service og hyggelig betjening. Rommet var også rent og pent. Anbefales.

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, ricardosG5258PD
ScandicAmbassadeur, Reception på Ambassadeur Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2017

Hei sann!
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Veldig koselig å høre at oppholdet var en suksess. Velkommen tilbake skal dere være.
Vennlig hilsen Team Ambassadeur

Anmeldt 20. november 2017

65 unge bueskyttere var i helgen 17.-19. samlet hos dere for en nasjonal ungdomssamling. Må virkelig få skryte av de ansatte på dette hotellet, som virkelig leverte topp service under hele arrangementet vårt uten å nøle.

Veldig gode tilbakemeldinger fra utøverne også på hotellrommene, maten og hotellet generelt.

Vi i Ungdomsutvalget til Norges Bueskytterforbund kan virkelig anbefale dette hotellet :)

Takk, Norges B
ScandicAmbassadeur, Reception på Ambassadeur Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2017

Heisann.
Tusen takk for varme ord :) Det var supertrivelig og ha hver og en av dere her hos oss, og vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake. Masse lykke til i fremtidige stemner, og ha en flott dag videre. Med vennlig hilsen oss i resepsjonen. :)

Anmeldt 19. november 2017

Vi fikk rom på andre siden av gaten. Dette rommet var veldig lite og hadde dårlig ventilasjon. Dusjdøren dekket ikke hele dusjåpningen, så det ble mye vann på gulvet. Frokosten var ok hvis du ikke skulle ha egg. Eggene hadde ligget for lenge i vannbadet med for høy temperatur og var grønne inni. Bacon lå i store klumper, der noe var brent mens noe ikke var stekt godt . Skuffende når egg & bacon hører til en hotellfrokost. Hyggelig betjening i resepsjonen. Var ikke minibar på rommet.

Romtips: Be om rom på selve hotellet
Takk, morten_iversen
ScandicAmbassadeur, Reception på Ambassadeur Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2017

Hei Morten.
Tusen takk for at du tok deg til til å gi oss tilbakemelding på oppholdet. Vi må bare beklager at oppholdet ikke var som forventet. Vennlig hilsen Team Ambassadeur