HurbUSD 134
Anmeldt 7. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Scandic A, Reception på Scandic Ambassadeur Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig fint til ved Drammen tog- og busstasjon. God atmosfære på hotellet, hyggelig betjeningen og en stor, god og innholdsrik frokost. Restauranter og barer rett i nærheten. En kort gåtur over brua, så er du på Bragernes torg.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, thorarnebakke
Scandic A, Reception på Scandic Ambassadeur Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Heisann. Tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen din. Vi er veldig glade for at du trivdes hos oss. Våre dører er alltid åpen dersom du skulle være på tur i Drammen igjen :) Ha en super dag videre, med vennlig hilsen Team Ambassadeur

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Scandic I Drammen fremstår som et fint hotell. Hyggelig resepsjon og veldig vennlig resepsjonist. Lyst og fint. Vi fikk rom i den eldre delen. Rommet var kaldt og det hjalp ikke å endre på innstillinger på ovnen. Ellers et koselig rom, pent bad. God frokost men dessverre var de varme rettene kalde.
Et hyggelig opphold. Parkering i kjeller med betaling.

Takk, Wenche J

Heisann.
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi blir glade når gjestene våre har et fint opphold hos oss. :) Ellers skal vi få sett på ovnene på sidebygget vårt før vinteren setter i gang for fullt. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake, og en fin dag videre. Med vennlig hilsen Team Ambassadeur

Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

hotell sentralt beliggende ved Drammen stasjon. Greie litt for flate møteromsfssiliteter, da lerret var vanskelig å se fra bak i salen. Hyggelig betjening og god frokostbuffet. Værelsene var gjennomsnittlige litt småslitte rom, men hoteller har vel en plan for renovering

Takk, larsj898

Heisann Lars.
Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi setter pris på at du tok deg tid til å gi oss en input og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning. Ha en flott dag videre, med vennlig hilsen Team Ambassadeur.

Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Nyrenovert hotell i år som ligger 100 m fra togstasjonen. Ikke mye støy fra gata men ikke helt stille mellom rommene. God akustikk, god belysning og et hyggelig personale. Flott frokost med godt utvalg. Middagen var også god, dessverre var servitørene svært fraværende og forsto dårlig norsk.

Reisetype: Reiste alene
Takk, siljek2
Scandic A, Front Desk på Scandic Ambassadeur Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Hei Silje,

Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at du hadde en dårlig opplevelse i restauranten, vi skal ta dette videre.

Ha en fin dag:)