Destinia.com
Expedia.comUSD 135
Vio.comUSD 135
Anmeldt 2. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Scandic A, Reception på Scandic Ambassadeur Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. januar 2019

Anmeldt 23. desember 2018

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Scandic A, Reception på Scandic Ambassadeur Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Anmeldt 9. desember 2018

Her var det helt greit å bo.
Ikke noe å utsette på, kanskje litt kjedelig hotell med lite overraskelser.
Det holder akkurat til hva man forventer seg. Frokosten var bra og servicen var god. Ikke noe å utsette på renhold. Oppsummert: helt greit

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, WFrode
Scandic A, Reception på Scandic Ambassadeur Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Heisann Frode. Tusen takk for tilbakemeldingen. Det er fint med slike kommentarer som minner oss på og holde oss i live. BØ! Vart du skremt no? Velkommen så mye igjen, og ha en strålende dag videre. Med vennlig hilsen Team Ambassadeur.

Anmeldt 7. desember 2018

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig fint til ved Drammen tog- og busstasjon. God atmosfære på hotellet, hyggelig betjeningen og en stor, god og innholdsrik frokost. Restauranter og barer rett i nærheten. En kort gåtur over brua, så er du på Bragernes torg.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, thorarnebakke
Scandic A, Reception på Scandic Ambassadeur Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Heisann. Tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen din. Vi er veldig glade for at du trivdes hos oss. Våre dører er alltid åpen dersom du skulle være på tur i Drammen igjen :) Ha en super dag videre, med vennlig hilsen Team Ambassadeur