Destinia.com
Trip.comUSD 126
Anmeldt 22. januar 2019

Vi tok et sovestopp på hotell Ambassadeur på vei østover. Vi var to voksne med to hunder. Rommet var veldig lite, trangt for to personer. Rommet var varmt, og det var ingen måte å regulere temperaturen på annet enn å slå av ovnen. Sengene var derimot veldig behagelige. Vi betalte 1000 kr for rommet, pluss 200 kr per hund. Hotellet disponerer ingen egen parkeringsplass, så man må beregne å benytte byens p-plasser og p-hus (mot betaling). God frokost var inkludert.

Dato for oppholdet: januar 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, 14elisabethj
Scandic A, Reception på Scandic Ambassadeur Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2019

Heisann Elisabeth.
Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi er glade for at dere var fornøyd med hotellet, og vil gjerne tipse dere å ta kontakt med oss ved evt. neste opphold da vi også ha større rom og tilby enn standard dobbeltrom :)

Ha en flott dag videre, med vennlig hilsen Team Ambassadeur.

Anmeldt 2. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Scandic A, Reception på Scandic Ambassadeur Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. januar 2019

Anmeldt 23. desember 2018

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Scandic A, Reception på Scandic Ambassadeur Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Anmeldt 9. desember 2018

Her var det helt greit å bo.
Ikke noe å utsette på, kanskje litt kjedelig hotell med lite overraskelser.
Det holder akkurat til hva man forventer seg. Frokosten var bra og servicen var god. Ikke noe å utsette på renhold. Oppsummert: helt greit

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, WFrode
Scandic A, Reception på Scandic Ambassadeur Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Heisann Frode. Tusen takk for tilbakemeldingen. Det er fint med slike kommentarer som minner oss på og holde oss i live. BØ! Vart du skremt no? Velkommen så mye igjen, og ha en strålende dag videre. Med vennlig hilsen Team Ambassadeur.

Anmeldt 7. desember 2018