Katharina
Alta, Norge
3,0 av 5 boblerAnmeldt 12. juli 2020via mobile enheter
Scandic Ambassadeur, General ManagerScandic Ambassadeur Drammen, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 28. juli 2020
Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding om vår frokost og våre ansatte! Takk også for at du sier ifra om rommet dere bodde på. VI skal se på mulighetene for å evt. gjøre endringer på rommene våre.
Hilsen Team Ambassadeur Drammen
18.3 km fra Scandic Ambassadeur Drammen
Gratis parkering
Se flere hoteller i Drammen
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte hotellet i en natt. Veldig hyggelig resepsjonist som tar oss og barna imot. Hun virker til å være alene på jobb, men blir ikke stressa over kø, og ser alle gjestene. Det lukter klor på hotellbadet så smittevern er noe de tar på alvor, det setter vi pris på! Frokosten hadde vi lite forventninger til, men den var løst på en smidig måte. Litt lite personale på jobb, hadde de satt inn noen i baren ville det ha hjulpet på inntjening og slitasje på personell, de var gode på multitasking og hadde trengt litt flere hender. Takk for oss!

1  Takk, Hannem81
Scandic Ambassadeur, General Manager på Scandic Ambassadeur Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Hei Hanne! Takk for hyggelig tilbakemelding om våre kollegaer og vårt hotell etter deres besøk her hos oss!
Hilsen Team Ambassadeur Drammen

Anmeldt 27. juni 2020

Anmeldt 24. juni 2020

Anmeldt 23. juni 2020

Anmeldt 24. mai 2020 via mobile enheter

Vi holdt på en stund med å ringe rundt til hoteller for å få tak i ett rom med badekar. Men her traff vi, og det med frokost for tusenlappen. Vi hadde ett deilig opphold med helt ok frokost (det var litt enkelt utført og få mennesker til å hjelpe pga. Covid-regler). Rommet gav mulighet for å regulere temperaturen og fuktigheten på selv. Vi sov godt i sengene, men obs det var to senger satt sammen, så de skled litt fra hverandre. Ok opphold, men obs. hotellet har ingen parkering som er kostnadsfri.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, dorthesKS
Scandic A, Reception på Scandic Ambassadeur Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juni 2020

Hei, takk for hyggelig tilbakemelding om vårt hotell etter ditt opphold her hos oss! Hilsen Team Ambassadeur Drammen