Destinia.com
Orbitz.com
Anmeldt 14. juli 2020

Anmeldt 14. juli 2020

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Rommet kunne vært bedre. Det var ikke helt optimalt mtp pris. Det var litt "enkelt. Frokosten derimot var topp! Mye å velge i og god plass. Ansatte var høflig, snill og hjelpsomme. Det var heller ikke vanskelig p finne frem til hotellet fra hovedveien med bil.

Takk, reiersgard
Scandic Ambassadeur, General Manager på Scandic Ambassadeur Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding om vår frokost og våre ansatte! Takk også for at du sier ifra om rommet dere bodde på. VI skal se på mulighetene for å evt. gjøre endringer på rommene våre.
Hilsen Team Ambassadeur Drammen

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte hotellet i en natt. Veldig hyggelig resepsjonist som tar oss og barna imot. Hun virker til å være alene på jobb, men blir ikke stressa over kø, og ser alle gjestene. Det lukter klor på hotellbadet så smittevern er noe de tar på alvor, det setter vi pris på! Frokosten hadde vi lite forventninger til, men den var løst på en smidig måte. Litt lite personale på jobb, hadde de satt inn noen i baren ville det ha hjulpet på inntjening og slitasje på personell, de var gode på multitasking og hadde trengt litt flere hender. Takk for oss!

1  Takk, Hannem81

Hei Hanne! Takk for hyggelig tilbakemelding om våre kollegaer og vårt hotell etter deres besøk her hos oss!
Hilsen Team Ambassadeur Drammen

Anmeldt 27. juni 2020