Agoda.com
Flere måter å betale på
stigoo59
Tromsø, Norge
2,0 av 5 boblerAnmeldt 19. juli 2020via mobile enheter
Scandic Ambassadeur, General ManagerScandic Ambassadeur Drammen, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 9. aug. 2020
Hei, takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt besøk hos oss. Vi beklager din opplevelse av oss. Din tilbakemelding om frokosten tas med tilbake til de aktuelle avdelingene.
kr 1 670
18.1 km fra Scandic Ambassadeur Drammen
Svømmebasseng
Se flere hoteller i Drammen
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe dårlige rom. Gikk ikke an å lukke badedøra for da måtte man bruke makt for å få den opp igjen. Rommet var i veldig dårlig forfatning. Sengene var små og separate og dem sklei unna hverandre hele tiden slik at man hadde stor sprekk mellom seg og partneren. Ingen aircondition. Lokasjonen er nok ganske grei og frokosten var bra. Men rommet er ikke verdt pengene. Terningkast 1.

Takk, 16amali
Scandic Ambassadeur, General Manager på Scandic Ambassadeur Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Hei, takk for din tilbakemelding etter ditt opphold her hos oss. Vi beklager deres opplevelse med rommet.

Anmeldt 14. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 14. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Rommet kunne vært bedre. Det var ikke helt optimalt mtp pris. Det var litt "enkelt. Frokosten derimot var topp! Mye å velge i og god plass. Ansatte var høflig, snill og hjelpsomme. Det var heller ikke vanskelig p finne frem til hotellet fra hovedveien med bil.

Takk, reiersgard
Scandic Ambassadeur, General Manager på Scandic Ambassadeur Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding om vår frokost og våre ansatte! Takk også for at du sier ifra om rommet dere bodde på. VI skal se på mulighetene for å evt. gjøre endringer på rommene våre.

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte hotellet i en natt. Veldig hyggelig resepsjonist som tar oss og barna imot. Hun virker til å være alene på jobb, men blir ikke stressa over kø, og ser alle gjestene. Det lukter klor på hotellbadet så smittevern er noe de tar på alvor, det setter vi pris på! Frokosten hadde vi lite forventninger til, men den var løst på en smidig måte. Litt lite personale på jobb, hadde de satt inn noen i baren ville det ha hjulpet på inntjening og slitasje på personell, de var gode på multitasking og hadde trengt litt flere hender. Takk for oss!

1  Takk, Hannem81

Hei Hanne! Takk for hyggelig tilbakemelding om våre kollegaer og vårt hotell etter deres besøk her hos oss!