Priceline
Expedia.comUSD 118
Travelocity
getaroom.comUSD 135
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Overnattet kun en natt. På den positive siden kun beliggenhet. Hotellet er i et gammelt bygg. Trange korridorer, trege heiser og bratte trapper. Knøttsmå rom med dører som knirker. Elendige senger. Tett sluk som samler opp vann i dusjen. Og det var rommet. Frokost får stryk. Elendig kaffe, kalde speilegg. Nei hit skal jeg ikke flere ganger. Burde være mulig å se hvilke hotell i Scandic som tidligere var Rica. Det gjør valget enklere for meg da Rica holdt høyere kvalitet på alt.

1  Takk, stigoo59
Scandic Ambassadeur, General Manager på Scandic Ambassadeur Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2020

Hei, takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt besøk hos oss. Vi beklager din opplevelse av oss. Din tilbakemelding om frokosten tas med tilbake til de aktuelle avdelingene.

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe dårlige rom. Gikk ikke an å lukke badedøra for da måtte man bruke makt for å få den opp igjen. Rommet var i veldig dårlig forfatning. Sengene var små og separate og dem sklei unna hverandre hele tiden slik at man hadde stor sprekk mellom seg og partneren. Ingen aircondition. Lokasjonen er nok ganske grei og frokosten var bra. Men rommet er ikke verdt pengene. Terningkast 1.

Takk, 16amali
Scandic Ambassadeur, General Manager på Scandic Ambassadeur Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Hei, takk for din tilbakemelding etter ditt opphold her hos oss. Vi beklager deres opplevelse med rommet.

Anmeldt 14. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 14. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Rommet kunne vært bedre. Det var ikke helt optimalt mtp pris. Det var litt "enkelt. Frokosten derimot var topp! Mye å velge i og god plass. Ansatte var høflig, snill og hjelpsomme. Det var heller ikke vanskelig p finne frem til hotellet fra hovedveien med bil.

Takk, reiersgard
Scandic Ambassadeur, General Manager på Scandic Ambassadeur Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding om vår frokost og våre ansatte! Takk også for at du sier ifra om rommet dere bodde på. VI skal se på mulighetene for å evt. gjøre endringer på rommene våre.