Travelocity
ScandicHotels.com
Expedia.comUSD 165
Orbitz.com
Anmeldt 17. august 2020

Dette hotellet ligg svært sentralt til i høve jernbansestasjon og elles sentrum. Kort veg til gågate og handlegater. Likedan til resturanter. Anbefaler rom høgt opp for å unngå bil og togstøy. Sakna bacon til frukost (Covid 19??)

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, AH3602020
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Overnattet fra en mandag til en tirsdag. Kom sent på kvelden og reiste igjen etter frokost.
Veldig hyggelig personal, utmerket service og en deilig frokost i ett fint miljø. Renslige og hyggelig rom på ett hotell midt i sentrum.
Dette hotellet anbefales på det høyeste

1  Takk, Svein A
Scandic Ambassadeur, General Manager på Scandic Ambassadeur Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2020

Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding om oss etter ditt opphold her hos oss!

Anmeldt 10. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Scandic Ambassadeur, General Manager på Scandic Ambassadeur Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2020

Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Vi stakk innom lobby bar på dette hotellet en lørdag kveld.
Verdens triveligste bartender (Carl-Erik) serverte oss to GT. God service og hyggelig betjening. God atmosfære. Vi kommer gjerne tilbake en annen gang.

2  Takk, VacationOslo
Scandic Ambassadeur, General Manager på Scandic Ambassadeur Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2020

Hei, takk for hyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 1. august 2020

Rommet i andre etasje hadde nesten ikke lys. Det var kun to spotter i taket og minimalt med dagslys. I tillegg var der utrolig dårlig utvask ettersom det lå hår igjen både på veggene og gulvet på badet. Veldig ekkelt! Vi fikk ikke noen forståelse fra de ansatte da vi forklarte dette til de.

Frokosten var heller ikke særlig bra. Da vi kom til Drammen hadde vi hatt en skikkelig Norgesferie med besøk på ulike hotell. Maten var veldig skuffende her. Det har heller ikke noen smitteverntiltak utover en tilfeldig Antibac som var plassert her og der. Maten var heller ikke veldig fersk, og det var særlig brødet som smakte gammelt. Ekstremt dårlig utvalg av alternativer til frokost. Anbefaler alle å styre unna dette hotellet. Det var absolutt et av de verste vi har vært på - og vi hadde til og med bestilt et ekstra stort rom.. Velg noe annet!

Takk, Turistiegetland2020

Hei, takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt besøk hos oss. Vi beklager deres opplevelse av oss. Vi tar din tilbakemelding med tilbake til de aktuelle avdelingene. Takk for at du sier ifra om dette.