Destinia.com
Trip.comUSD 181
Anmeldt 31. august 2020

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Scandic Ambassadeur, General Manager på Scandic Ambassadeur Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2020

Anmeldt 31. august 2020 via mobile enheter

Veldig fint hotell som ligger sentralt til Drammen sentrum samt togstasjonen. Kort gangvei til USN Drammen, hvilket var hovedårsaken til at jeg bodde der, grunnet studiesamling.

Hyggelig personale som var behjelpelig med de spørsmål du måtte ha.

Reisetype: Reiste alene
Takk, Anders094

Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding etter ditt opphold her hos oss! Velkommen tilbake ved en senere anledning!
Hilsen Team Ambassadeur Drammen

Anmeldt 17. august 2020

Dette hotellet ligg svært sentralt til i høve jernbansestasjon og elles sentrum. Kort veg til gågate og handlegater. Likedan til resturanter. Anbefaler rom høgt opp for å unngå bil og togstøy. Sakna bacon til frukost (Covid 19??)

Takk, AH3602020
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Overnattet fra en mandag til en tirsdag. Kom sent på kvelden og reiste igjen etter frokost.
Veldig hyggelig personal, utmerket service og en deilig frokost i ett fint miljø. Renslige og hyggelig rom på ett hotell midt i sentrum.
Dette hotellet anbefales på det høyeste

1  Takk, Svein A
Scandic Ambassadeur, General Manager på Scandic Ambassadeur Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2020

Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding om oss etter ditt opphold her hos oss!
Hilsen Team Ambassadeur Drammen

Anmeldt 10. august 2020