Trip.com
Anmeldt 11. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Vi fikk første natt i et rom som hadde dårlig luftsirkulasjon og det virket som om de var klar over dette da vi sa ifra i resepsjonen, muligens en feiltakelse at vi først fikk dette rommet. Etter dette fikk vi et stort og flott rom i 4 etasje. Må skryte av resepsjonist David da vi ønsket et rom med større vindu og han ga oss et nytt i 3 etasje og var veldig hyggelig og behjelpelig ved rombytte. Dette rommet var utrolig fint med store vindu og god utsikt. Da vi gikk ned i baren på kvelden møtte vi en utrolig koselig bartender. Han var veldig hyggelig og lagde gode drinker til oss. Må skryte av disse to ansatte vi fikk gode opplevelser med. Vi hadde også med oss hunden den første natten, og selv om dette rommet var litt ubehagelig ble opplevelsen utrolig fin når vi fikk bytte til et herlig rom. Veldig god frokost også. Kunne vært med vegansk pålegg og flere plantebaserte alternativ, men var et godt utvalg og hyggelig betjening! Anbefaler dette hotellet i Drammen. Helhetsopplevelsen var veldig bra!

Romtips: Parkeringshus som var litt dyrt.
Takk, Dream07989004062
Scandic Ambassadeur, Daglig leder på Scandic Ambassadeur Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2021

Hei!
Tusen takk for tilbakemelding! Vi setter stor pris på det. Og vi er glade at dere har hatt det fint hos oss.
Hjertelig velkommen tilbake.

Mvh,
Team Ambassadeur

Anmeldt 7. juni 2021

Nydelig frokost og middagsbuffet! Bestill gjerne noe fra menyen. Du blir ikke skuffet. Hyggelig og service innstilt personale. Svale og kjølige rom. Noe som kommer godt med når man jobber natt og må sove på dagtid.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, henning544