FindHotel
ScandicHotels.comUSD 121
Priceline
Anmeldt 18. august 2021

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Vi bodde på dette hotellet i en natt med våre to barn. Romslige og flotte rom, vi fikk utsikt mot bakgården, men det var helt greit. Fikk tilbud om både bordtennis og film for barna. Meget sentral beliggenhet i sentrum. Hyggelig personale, en spesiell takk til Kalle i baren som ga det lille ekstra med tanke på service. Frokosten var så godt som perfekt, ingenting vi savnet der. Kommer absolutt tilbake hit om vi er i Drammen.

2  Takk, kathwaa
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Vi dro på spontan ferietur, og bestilte rom her for natten. Hyggelige personalet som tok oss godt imot, ingen problem å ha med hundene på hotellet. Kjempe god frokost, mye godt og velge i. Litt dumt angående parkering, betalte 1500 kr for rommet en natt og endte med å måtte betale nesten 700 kroner i parkering (hadde med en liten båthenger).

Takk, 124hannet
Anmeldt 8. august 2021