Agoda.com
Priceline
Trip.comUSD 123
Anmeldt 16. september 2021

Dato for oppholdet: september 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Scandic Ambassadeur, Daglig leder på Scandic Ambassadeur Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. september 2021

Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Selges inn som familievennlig om sommeren. Lite tilrettelagt for barn, filmrommet var kun stoler og et lerret. Lite innbydende. Maur krypende på slush maskinen.. Rommet de selger på bildet er nytt, køyeseng og stort. Fikk et lite eldre med en dårlig sovesofa. Det værste er at det var skittent, støv, svensk kvittering og penn på puffen bak vifta. ga beskjed, og de skulle tørke over det. Men når jeg så under sovesofa da vi skulle dra lå det skitne sokker, kopp, vannflaske, støv osv ikke vårt. Lite hyggelig mann i resepsjonen som ikke beklaget. Det som å er skuffende er at hotellet ikke har svart ut 2 henvendelser til de hvor jeg tar opp disse tingene. Nydelig frokost iallfall. Men alt i alt en skuffelse.

Romtips: Sjekk at du får det rommet du har bestilt. Sentralt, nært til sentrum.
Takk, Veronika J
Anmeldt 18. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Vi bodde på dette hotellet i en natt med våre to barn. Romslige og flotte rom, vi fikk utsikt mot bakgården, men det var helt greit. Fikk tilbud om både bordtennis og film for barna. Meget sentral beliggenhet i sentrum. Hyggelig personale, en spesiell takk til Kalle i baren som ga det lille ekstra med tanke på service. Frokosten var så godt som perfekt, ingenting vi savnet der. Kommer absolutt tilbake hit om vi er i Drammen.

Dato for oppholdet: august 2021
2  Takk, kathwaa
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Vi dro på spontan ferietur, og bestilte rom her for natten. Hyggelige personalet som tok oss godt imot, ingen problem å ha med hundene på hotellet. Kjempe god frokost, mye godt og velge i. Litt dumt angående parkering, betalte 1500 kr for rommet en natt og endte med å måtte betale nesten 700 kroner i parkering (hadde med en liten båthenger).

Takk, 124hannet