“God mat, men dårlig service”
Anmeldelse av Skutebrygga Restaurant

Skutebrygga Restaurant
Vurdert som nr. 8 av 110 Restauranter i Drammen
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Skutebrygga er et trivelig og uformelt møtested, hvor du kan treffe venner, kollegaer, naboer, kjente og ukjente. Samtidig er vi opptatt av å skape en kvalitetsrestaurant, både når det gjelder mat, drikke og service. Velkommen til en god matopplevelse på Skutebrygga!
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Har vært på besøk på denne restauranten noen ganger og den eneste grunnen til at vi velger å komme tilbake er at maten der er så god at vi velger å overse den elendige servicen vi mottar av servitørene. Første gangen var desidert verst og vi måtte 2 ganger be om å få betale... Hele måltidet tok 2,5 time noe som skyldes at vi måtte vente på oppmerksomhet fra servitørene underveis. Utrolig irriterende når man ser de står og henger ved bardisken i påvente av noe å gjøre. De senere besøkene har vært noe bedre, men fortsatt må servicen bedres for å måle seg med kvaliteten på maten

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, HvesserLewis

Anmeldt 12. november 2018

Wow.........har aldri spist så god lutefisk som den jeg fikk på Skutebrygga på lørdag. Perfekt fisk- mye godt tilbehør og veldig hyggelig servitør ved bordet gjorde dette til en veldig hyggelig kveld for oss. Anbefales!

Takk, Kristine G
Anmeldt 7. november 2018

Skutebrygga er et sikkert valg for forretningslunch og middager med eller uten gjester. Høy kvalitet på maten fra en variert meny. God service.

Takk, Reiulf
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Å spise lutefisk på Skutebrygga har blitt en tradisjon i månedene før Jul.
Skutebrygga innfrir! God fisk. Godt tilbehør!
Hyggelige og profesjonelle servicepersonell.
Dette er blitt en tradisjon som kan anbefales.

Takk, LeivL_13
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Et deilig sted å sitte i sommersolen. Blått vann og båttrafikk til utsikt.
Bestilte tapas som var helt grei. Veldig mye salatblader, oliven og brød. Savnet litt mere mat.
Neste gang velger jeg rekesmørbrød som var fullastet med reker.
Hyģgelig betjening.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Elisabeth B

Reisende som så på Skutebrygga Restaurant, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Skutebrygga Restaurant? Del dine erfaringer!