“Fanastisk lutefisk”

Skutebrygga Restaurant
Vurdert som nr. 7 av 103 Restauranter i Drammen
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Skutebrygga er et trivelig og uformelt møtested, hvor du kan treffe venner, kollegaer, naboer, kjente og ukjente. Samtidig er vi opptatt av å skape en kvalitetsrestaurant, både når det gjelder mat, drikke og service. Velkommen til en god matopplevelse på Skutebrygga!
Anmeldt 10. desember 2018

Min kjære og jeg bestemte oss på sparket å avlegge Skutebrygga et besøk for å teste ut årets lutefisk. Det var en utmerket opplevelse.
Mye og perfekt forberedt og vi fikk servert både bacon, forskjellige sorter sennep etc. som tilbehør.

Vi skal tilbake senere sammen med gode venner og vi gleder oss allerede.

Takk, Bjorn Ove S

Anmeldt 2. desember 2018

Vi var 21 stykker på julebord på Skutebrygga i går. Nydelig mat å fantastisk service av Lilly Alle var strålende fornøyd, så vi kommer garantert tilbake

Takk, BenteGF
Anmeldt 17. november 2018

Vi hadde gledet oss til en lutefiskaften basert på tidligere anmeldelser. Lutefisk uten bacon blir ikke det samme. Bacon var erstattet med ubehandlet sideflesk, det var verken saltet eller røkt, dessuten var første runde med sideflesk kokt og ikke stekt. Etter en klage og en ny servering, denne gang med stekt sideflesk mistet vi lysten på det hele, det var smakløst.

1  Takk, Jan Richard B
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Har vært på besøk på denne restauranten noen ganger og den eneste grunnen til at vi velger å komme tilbake er at maten der er så god at vi velger å overse den elendige servicen vi mottar av servitørene. Første gangen var desidert verst og vi måtte 2 ganger be om å få betale... Hele måltidet tok 2,5 time noe som skyldes at vi måtte vente på oppmerksomhet fra servitørene underveis. Utrolig irriterende når man ser de står og henger ved bardisken i påvente av noe å gjøre. De senere besøkene har vært noe bedre, men fortsatt må servicen bedres for å måle seg med kvaliteten på maten

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, HvesserLewis
Anmeldt 12. november 2018

Wow.........har aldri spist så god lutefisk som den jeg fikk på Skutebrygga på lørdag. Perfekt fisk- mye godt tilbehør og veldig hyggelig servitør ved bordet gjorde dette til en veldig hyggelig kveld for oss. Anbefales!

Takk, Kristine G

Reisende som så på Skutebrygga Restaurant, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Skutebrygga Restaurant? Del dine erfaringer!