“Hyggelig avskjedsmiddag”

Skutebrygga Restaurant
Vurdert som nr. 8 av 110 Restauranter i Drammen
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Skutebrygga er et trivelig og uformelt møtested, hvor du kan treffe venner, kollegaer, naboer, kjente og ukjente. Samtidig er vi opptatt av å skape en kvalitetsrestaurant, både når det gjelder mat, drikke og service. Velkommen til en god matopplevelse på Skutebrygga!
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Hyggelig avskjedsmiddag med gode venner som blir i Spania noen måneder.
Vi som bestilte kjøtt til hovedrett var godt fornøyd, mens de som bestilte fisk var lite fornøyd. Tørr og seig. Servicen var bra, noe uoppmerksom. Fikk feil vin. Men de fikset og ordnet opp raskt.
Litt skuffet, da vi har vært særdeles fornøyd tidligere. Alt i alt midt på treet....

Dato for besøk: januar 2019
3  Takk, AnitaSvendsvoll

Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Flott atmosfære. Nydelig mat. Store porsjoner. Hyggelig betjening. Flott beliggenhet. Når restauranten er full blir det noe ventetid på serveringen.

Takk, leifottarp
Anmeldt 10. desember 2018

Min kjære og jeg bestemte oss på sparket å avlegge Skutebrygga et besøk for å teste ut årets lutefisk. Det var en utmerket opplevelse.
Mye og perfekt forberedt og vi fikk servert både bacon, forskjellige sorter sennep etc. som tilbehør.

Vi skal tilbake senere sammen med gode venner og vi gleder oss allerede.

Takk, Bjorn Ove S
Anmeldt 2. desember 2018

Vi var 21 stykker på julebord på Skutebrygga i går. Nydelig mat å fantastisk service av Lilly Alle var strålende fornøyd, så vi kommer garantert tilbake

Takk, BenteGF
Anmeldt 17. november 2018

Vi hadde gledet oss til en lutefiskaften basert på tidligere anmeldelser. Lutefisk uten bacon blir ikke det samme. Bacon var erstattet med ubehandlet sideflesk, det var verken saltet eller røkt, dessuten var første runde med sideflesk kokt og ikke stekt. Etter en klage og en ny servering, denne gang med stekt sideflesk mistet vi lysten på det hele, det var smakløst.

1  Takk, Jan Richard B

Reisende som så på Skutebrygga Restaurant, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Skutebrygga Restaurant? Del dine erfaringer!