“Dårlig service, for lite folk på jobb i sommervarmen”
Anmeldelse av Skutebrygga Restaurant

Skutebrygga Restaurant
Vurdert som nr. 7 av 104 Restauranter i Drammen
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Skutebrygga er et trivelig og uformelt møtested, hvor du kan treffe venner, kollegaer, naboer, kjente og ukjente. Samtidig er vi opptatt av å skape en kvalitetsrestaurant, både når det gjelder mat, drikke og service. Velkommen til en god matopplevelse på Skutebrygga!
Anmeldt 15. juli 2020

Skulle ut 25. juni og kose oss med litt mat i anledning min mann sin 60 års dag. Ventet på salat og burger i 1t 20 min. Maste flere ganger uten at noe skjedde. Fikk bare beskjed om at det var litt kaos der i dag....
7 andre bord som kom etter oss fikk servert tapas. Tydelig at vi bestilte for enkel mat! Vi opplevde dette som svært dårlig service, mye folk og kaos, da MÅ det være nok folk på jobb. Gikk derfra svært skuffet og forbannet. Blir lenge til neste besøk om det blir noe neste....

Takk, beribek

Anmeldt 6. juli 2020

Dette var den dårligste tapasen jeg har smakt. Kjøttbollene til first price er minst like gode! Bærer dessverre preg av mye oppvarmet industrimat

Takk, Kenneth G
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Utrolig dårlig service. Stressa personale som aldri dukker opp ved bordet selv om det ikke er lov å bestille/betale i baren. Møtte på to svært sure servitører. Dyre priser, men ok is.

Takk, michellewh96
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Over en time ventetid på mat etter bestilling. Bestilte medium stekt Hamburger. Fikk noe som var helt gjennomstekt pluss litt til. Kjøttet var grått og hardt-tygd, omtrent som seig biff. Betjening fraværende under hele seansen. Bra det finnes andre alternativer i Drammen. Stedet kan ikke anbefales.

Takk, Excursion67985
Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Besøkte stedet midt i uken i Coronatid, og service var meget god med en hyggelig tone. Maten er alltid bra, ikke mer enn man bør forvente på dette spisestedet

Takk, 613kjetila

Reisende som så på Skutebrygga Restaurant, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Skutebrygga Restaurant? Del dine erfaringer!