“En hyggelig middags opplevelse!”
Anmeldelse av Skutebrygga Restaurant

Skutebrygga Restaurant
Vurdert som nr. 8 av 106 Restauranter i Drammen
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Skutebrygga er et trivelig og uformelt møtested, hvor du kan treffe venner, kollegaer, naboer, kjente og ukjente. Samtidig er vi opptatt av å skape en kvalitetsrestaurant, både når det gjelder mat, drikke og service. Velkommen til en god matopplevelse på Skutebrygga!
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Dette var mitt første besøk på Skutebrygga. Vi var ett følge på 8 personer, som feiret svigermors 80 års dag. Alt i alt vi var alle storfornøyd med både mat og servering!

Takk, Adventure18725763841

Anmeldt 7. august 2021

Skutebrygga har alltid hatt utrolig god mat men denne sommeren har de skuffet. Om det er pga av nye eiere eller personell eller hva det er så har de uansett tatt noen dårlig valg når der gjelder endring i oppskrifter på menyen. Hvor er de gode blåskjellene og den fantastiske tapasen.. da hadde det nesten vært bedre å laget en ny meny med nye retter altså.

Takk, KatinkaLB
Anmeldt 27. juli 2021

Fantastisk god mat. Bestilte ribbesmørbrød. Ferskt deilig brød, mye mat. Lønner seg å bestille bord. Populært sted.Anbefales

Dato for besøk: desember 2020
Takk, Skoglund-Mathisen
Anmeldt 23. juli 2021

Kjære Skutebrygga, her lager dere god mat, men yter dessverre ingen service.

Med QR-kode må du ordne alt selv, og ikke forvent at kelneren lurer på om blåskjellene var gode. De er gode!

Passer forøvrig utmerket for vinkjennere som ikke er interessert i vintips eller anbefalinger.

Ta deg gjerne en øl før du kommer, for å bestille drikke først og bruke litt tid på menyvalget er dumt om du ikke vil taste ellevesiffret kortnummer opptil flere ganger.

Se opp. Det er enklere å få øyekontakt med gjestene om dere ikke hadde vært så bekymret for om skolissene hadde gått opp.

Ikke glem å si «hade» til gjestene når de går, de har tross alt tipset 10% i appen, uvitende om hva det gikk til.

Takk for maten!

Takk, frehan1991
Anmeldt 23. juli 2021

Flott beliggenhet, grei mat, men hva skjedde med servicen?
Vi bestiller selv via app. Får servert drikkelig mat innen rimelig tid. Det er ingen dom spør om maten smaker, ingen spør om vi ønsker mer….. personalet er simpelthen totalt fraværende!
Når en måke «kvitterer» på bordet må vi hente hjelp gir rengjøring.
Dete er ikke godt nok!

Takk, Inger-Marie B

Reisende som så på Skutebrygga Restaurant, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Skutebrygga Restaurant? Del dine erfaringer!