“Skuffende kundeservice og servering”
Anmeldelse av Kawa Bar & Restaurant

Kawa Bar & Restaurant
Vurdert som nr. 95 av 106 Restauranter i Drammen
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 6 stk på champagnelunsj. Servitør kom sjeldent innom bordet vårt for å ta i mot bestilling på mere drikke under hele måltidet. Jeg hadde bestilt vegetarmat. Fikk servert vårrull med and enda to servitører forsikret meg om at det var vegetar da jeg følte de ikke hadde kontroll. Jeg klagde raskt da jeg smakte dette absolutt ikke var vegetar jeg satt å spiste. Det tok det lang tid før jeg fikk et fat med en ny vårrull, de hadde da ryddet vekk både bestikk og asjetten jeg hadde så den ble liggende. Fikk ingen beklagelse eller tilbud om reduksjon i pris etter de gjorde feil med maten. I stede fikk vi en regning på flere hundre kroner mere enn det vi hadde bestilt som vi selv måtte rydde opp i.

Dato for besøk: mai 2021

Anmeldt 28. juli 2021

Reisende som så på Kawa Bar & Restaurant, så også på

Drammen, Drammen kommune
Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Kawa Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!