“Var mye bedre før”
Anmeldelse av Ypsilon Bar

Ypsilon Bar
Vurdert som nr. 12 av 114 Restauranter i Drammen
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Vi spiste på Ypsilon to ganger de siste ukene og det jeg først trodde var et unntakstilfelle, ble dessverre bekreftet på nytt. Vi (to voksne og et barn) stakk innom tidlig ettermiddag, caféen hadde flere ledige bord - dessverre tok det likevel 20 minutter før vi fikk drikke. I det man begynte å drikke den varme kaffen, kom suppa. Kaffen måtte vente, og ble etter hvert kald mens man spiste selve maten.

Maten for de store var heldigvis mye bedre enn forrige gang, men treåringen kunne dessverre ikke spise sin grillet toast med ost. Årsaken? Vanvittige harde skorper som selv vi voksne sleit med å spise. Jeg forstår at det ikke er en typisk barnerestaurant, men når man først har to alternativer på barnemenyen, så bør rettene være barnevennlige.

Dessverre var Ypsilon Bar mye bedre før.
Hilsen en som har pleid å spise der regelmessig.

1  Takk, ElenaSJ

Anmeldt 28. oktober 2018

Nydelig beliggenhet helt nederst på hjørnet, mot elven. Gode uteplasser.

Bra sted for en kaffe/øl/brus/lunch. Litt enkel meny (litt lite utvalg), om jeg skal påpeke noe. Ingen fiskeretter?

Hadde en kyllingsalat som var frisk og fin.

Takk, Leon_Norway
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Her blir du tatt godt vare på av hyggelige servitører. Fin uteplass ved elven. Litt liten lunsjmeny. God mat, men ikke så veldig store retter. Et hyggelig sted, vi kommer tilbake.

1  Takk, Morten S
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk tapas mat super service i intimt koselig lokale på lille-Y.Vi hadde lokalet for oss selv gjennom hele kvelden,Anders Y-bar’s flinke dedikerte innehaver var fantastisk servitør og vert gjennom kveld.Dette er en stue vi kommer til å bruke oftere ,venninne kveld- møte treff i jobb sammenheng etc etc.

Takk, 242monah
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Greit sted med enkle retter i tillegg til drikke. De kunne gjerne hatt et større utvalg av øl, men så lenge det er Aass er det jo godt. God burger også.

1  Takk, 944vidars

Reisende som så på Ypsilon Bar, så også på

Drammen, Drammen kommune
Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Ypsilon Bar? Del dine erfaringer!