“Flott og godt”
Anmeldelse av Ypsilon Bar

Ypsilon Bar
Vurdert som nr. 12 av 103 Restauranter i Drammen
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Bra og varm kaffe servert av hyggelige folk. Gode kaffekaker, og menyen ser liten og fin ut. Hit skal jeg definitivt inn og spise dersom jeg skal ha noe enkelt og godt. Rene toaletter.

1  Takk, josruud

Anmeldt 11. desember 2018

Hyggelig lunsjsted så og si på elvebredden. Spesialiteten er ukas lunsjmeny med valg på tre smørbrød og en suppe. Fantastisk rause og rustikke smørbrød, enten på godt surdeigsbrød eller rugbrød. Nesten så man føler seg hensatt til Danmark, med høy kvalitet og delikate smaker.

Takk, Henning I
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Vi spiste på Ypsilon to ganger de siste ukene og det jeg først trodde var et unntakstilfelle, ble dessverre bekreftet på nytt. Vi (to voksne og et barn) stakk innom tidlig ettermiddag, caféen hadde flere ledige bord - dessverre tok det likevel 20 minutter før vi fikk drikke. I det man begynte å drikke den varme kaffen, kom suppa. Kaffen måtte vente, og ble etter hvert kald mens man spiste selve maten.

Maten for de store var heldigvis mye bedre enn forrige gang, men treåringen kunne dessverre ikke spise sin grillet toast med ost. Årsaken? Vanvittige harde skorper som selv vi voksne sleit med å spise. Jeg forstår at det ikke er en typisk barnerestaurant, men når man først har to alternativer på barnemenyen, så bør rettene være barnevennlige.

Dessverre var Ypsilon Bar mye bedre før.
Hilsen en som har pleid å spise der regelmessig.

1  Takk, ElenaSJ
Anmeldt 28. oktober 2018

Nydelig beliggenhet helt nederst på hjørnet, mot elven. Gode uteplasser.

Bra sted for en kaffe/øl/brus/lunch. Litt enkel meny (litt lite utvalg), om jeg skal påpeke noe. Ingen fiskeretter?

Hadde en kyllingsalat som var frisk og fin.

Takk, Leon_Norway
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Her blir du tatt godt vare på av hyggelige servitører. Fin uteplass ved elven. Litt liten lunsjmeny. God mat, men ikke så veldig store retter. Et hyggelig sted, vi kommer tilbake.

1  Takk, Morten S

Reisende som så på Ypsilon Bar, så også på

Drammen, Drammen kommune
Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Ypsilon Bar? Del dine erfaringer!