“Ikke bra”

Spiralen Cafe & Restaurant
Vurdert som nr. 85 av 106 Restauranter i Drammen
Anmeldt 10. juli 2021

Elendig mat og skitne bord! Nachosen besto av bønner lagt rett i forma, med nacho-chips og ost oppå, med en klatt salsa midt på....

Takk, WeMjSt

Anmeldt 16. mai 2021 via mobile enheter

Som mange har kommentert før, veldig dyrt.
To vaffel + 1 kaffe = 146,- generøs vaffel, men allikevel altfor altfor dyrt.
Utsikten er flott, men ta med niste/termos.

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, osanne
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

At en vaffel koster kr 58,- og en 0,5 liter brus ca det samme, det er rett og slett for dyrt. Når prisen på vaffel heller ikke står noe synlig sted antar man jo at den er mer normal enn som så. Stor vaffel da, kunne nesten delt den på to.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, kjartanm2017
Anmeldt 4. februar 2018

Turen opp er glimrende, skituren innover i marka er glimrende, og da er det synd at maten er middels, så kanskje like godt å spise nede i byen

Dato for besøk: januar 2018
Takk, einarvika
Anmeldt 12. november 2017 via mobile enheter

Vi spiste kjempegod mat mens vi gledet oss over den fantastiske utsikten. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Mona D

Reisende som så på Spiralen Cafe & Restaurant, så også på

Drammen, Drammen kommune
Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Spiralen Cafe & Restaurant? Del dine erfaringer!