“Skjulte kostnader.”
Anmeldelse av Peppes Pizza- Drammen

Peppes Pizza- Drammen
Vurdert som nr. 86 av 111 Restauranter i Drammen
Beskrivelse: Uformell atmosfære, hyggelige omgivelser og en variert og fristende meny er grunnsteiner i Peppes. I tillegg til våre tradisjonelle og udødelige bestselgere, lanserer vi hvert år nye og spennende produkter. Peppes Pizza er den største pizzarestaurantkjeden i Skandinavia med over 2.500 ansatte. Vi er representert fra Hammerfest i nord til Kristiansand i sør.
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Måtte betale 90kr for 10 skiver med pepperoni. Jeg spurte om jeg kunne få pepperoni på pizzaen som originalt kosta 108kr, hun sa at dette gikk helt fint utenom å gi beskjed om hvor mye det ville koste.
I tillegg var maten kald, hun glemte bestillingen til en venninne så hun måtte spise da vi var ferdige, og til tross for nesten tom restaurant ventet vi i over 10 minutter for at servitøren skulle komme å ta dessertbestiliingen vår etter at vi ga beskjed om at vi var klare.

2  Takk, likerpizza

Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Det er mange som tilbyr pizza i Norge til forskjellige priser og kvaliteter. Peppes har holdt på i mange år og er vel ikke den billigste. Imidlertid så må jeg si at akkurat Peppes sin pizza er min favoritt. Drammen var sånn akkurat midt på treet. Maten var OK og som man bør forvente men service nivå var litt under pari. Dekor og atmosfæren helt midt på treet.

1  Takk, Tony H
Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Vi spiste lunsj på veien sørover på denne restauranten i sommer. Vi stusset over at selv om vi kom kl. 13 og det var mange bord ledig måtte vi vente 7 minutter på bord. Etterhvert fikk vi bord. Maten smakte som på Peppes ellers. Servicen videre i måltidet var grei.

Takk, Erlend1973
Anmeldt 12. august 2018

Vi var en gjeng som hadde jobbet hele sommeren, og fordi vi var fornøyd med vår innsats, bestemte vi oss for å møtes når alt var over. Vi valgte Peppes Pizza, fordi det er enkelt og greit. Vi fikk maten raskt, også drikkevarene kom i passe tempo. Serveringspersonellet var proffe, og var hele tiden innom oss, for å se at vi hadde nok mat og drikke. LKjempefornøyd med denne kvelden, og kommer gjerne tilbake ved en senere anledning.

1  Takk, wakayoo
Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Bestilte take away. Måtte vente minst 10-15 min ekstra, servitøren fekk ikkje med seg at maten vår var klar. Vi såg den stod klar, og måtte gå og spørre dei. Maten var heilt grei.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 93annikab

Reisende som så på Peppes Pizza- Drammen, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Peppes Pizza- Drammen? Del dine erfaringer!