“Beregn masse tid.”
Anmeldelse av Peppes Pizza- Drammen

Peppes Pizza- Drammen
Vurdert som nr. 75 av 103 Restauranter i Drammen
Beskrivelse: Uformell atmosfære, hyggelige omgivelser og en variert og fristende meny er grunnsteiner i Peppes. I tillegg til våre tradisjonelle og udødelige bestselgere, lanserer vi hvert år nye og spennende produkter. Peppes Pizza er den største pizzarestaurantkjeden i Skandinavia med over 2.500 ansatte. Vi er representert fra Hammerfest i nord til Kristiansand i sør.
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Utrolig lang ventetid på pizza og dårlig service på tross av lite besøk. Ingen rydding og vask av bord. Grei pizza, men lite fyll.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Positiv99

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

God mat! Dårlig service. Måtte vente lenge før man fikk kontakt med personalet, selv om det var relativt få gjester.

1  Takk, 823anem
Anmeldt 6. desember 2019 via mobile enheter

Varm mat. Mye for pengene. Hyggelig betjening. Sitter litt for tett oppå andre syns jeg, men eneste minus.

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, cecilieh656
Anmeldt 4. desember 2019 via mobile enheter

God service fra personalet og pizzaen smakte fortreffelig. Denne gang var det rent og pent i lokalet.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, g-fig1
Anmeldt 8. oktober 2019 via mobile enheter

Her må du forberede deg på å vente en stund. Lite folk, så ikke noe som sier at det skal ta så skrekkelig lang tid. Pizzaen er helt OK. Litt dårligere enn det jeg tidligere har hatt på Peppes.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, thomaso420

Reisende som så på Peppes Pizza- Drammen, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Peppes Pizza- Drammen? Del dine erfaringer!