“lang lunsj”

Lauritz Restaurant og Bar
Vurdert som nr. 61 av 103 Restauranter i Drammen
Beskrivelse: Vi har byens beste utvalg av øl på fat og har alt fra Belgisk Weisbeer til Irsk Stout. Hos oss kan du også få deg en rekke smakfulle retter og snacks. Vi tilbyr en hyggelig og stemningfull atmosfære og bra musikk fra de siste 30 år. I ukedagene har vi et voksent klientell, mens fredag og lørdag kveld domineres av yngre mennesker.
Anmeldt 2. september 2020

Kanon hyggelig plass i Drammen. Sentralt og ikke minst SUPER SERVICE (Vi ble servert av en fra Stavanger) servitøren her var kanon hyggelig og kjapp. Rene og fine toaletter og ryddig og fint ellers,
ANBEFALES dersom dere er i Drammen

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, EINAR INGE L

Anmeldt 22. september 2018

Med beliggenhet midt på torvet i Drammen er det veldig sentralt. Fine lokaler og serviceinnstilt betjening. Greit utvalg av det meste. Uteserveringen er fin sentralt på Bragernes torg en varm sommerdag.

Takk, RuneF991
Anmeldt 21. oktober 2017 via mobile enheter

Besøkte denne tradisjonelle puben på Bragernes ! Ligger rett ved torget ! Mange spise og matsteder i nærheten ! En halvliter pils kr. 92 !Lite besøk denne formiddagen ! Uteplass med varmelamper og pledd ! Rent og pent i lokalet og på toalett. Et lite minus : Pubverten litt for opptatt av mobilen sin !! Trivelig sted for litt drikke og sosialt lag

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, 31geirs
Anmeldt 10. juli 2017

Elendig utvalg av Dahls noe som trekker ned betydelig, Aas holder desverre ikke mål.... ellers bautavenlig kok! Kjør!

Dato for besøk: juli 2017
6  Takk, Einar L
Anmeldt 23. april 2017 via mobile enheter

Veldig flott bar midt på Bragernes torv. Mange typer øl å velge mellom. Betjeningen var vennlige, holdt det rent og ryddig hele tiden. Flotte toaletter, dette var den beste forbedringen siden forrige besøk. Kommer igjen ved neste Drammens besøk

Dato for besøk: april 2017
Takk, bentej2014

Reisende som så på Lauritz Restaurant og Bar, så også på

Drammen, Drammen kommune
Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Lauritz Restaurant og Bar? Del dine erfaringer!