“God stemning ”

Vertshuset Oscar & Stallen
Vurdert som nr. 7 av 113 Restauranter i Drammen
God for: Barscene
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Privat middag, Reservasjoner
Beskrivelse: Byen beste biffrestaurant med et uformelt og koselig miljø.
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Ble godt mottatt av en hyggelig servitrise på Stallen. Restauranten var full, så lurt å reservere bord her. Bestillingen gikk raskt og effektivt. Maten kom etter en passelig ventetid. Alle 7 var veldig fornøyd med det de bestilte. Interiørmessig er denne plassen veldig lun og koselig. Kommer gjerne igjen ved neste Drammens besøk❤️

Takk, bentej2014

Anmeldt 6. november 2018

Rustikk innredning og artig oppdeling av lokalene. Her er alt fra hamburgere til lutefisk, og alle rettigheter på alkoholsiden. Dessuten er det et flott personale som er raskt på pletten når du ønsker påfyll. Anbefales på det varmeste.

Takk, Hans-Erik O
Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var gira på biff og en rolig med hyggelig atmosfære. Her fikk vi alt, og maten var kjempe god. Vi koste oss, til en relativ pris. Ikke det billigste eller det dyreste. Nå valgte vi forsovidt ikke det billigste heller :)

Takk, Q7297LQsaras
Anmeldt 28. juni 2018 via mobile enheter

Var der å spiste blåskjell utenfor, veldig god mat til en rimelig pris! Var litt folksomt og vi ble desverre glemt litt bort sammenlignet med de større gruppene.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Q7297LQsaras
Anmeldt 6. mai 2018

Super konfirmasjonsfeiring hos Vertshuset Oscar og Stallen. Konfirmant og gjester stor-koste seg med nydelig mat i koselige lokaler og kjempegod service.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Johnny S

Reisende som så på Vertshuset Oscar & Stallen, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Vertshuset Oscar & Stallen? Del dine erfaringer!