“Seig biff”

Vertshuset Oscar & Stallen
Vurdert som nr. 7 av 113 Restauranter i Drammen
God for: Barscene
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Privat middag, Reservasjoner
Beskrivelse: Byen beste biffrestaurant med et uformelt og koselig miljø.
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Vi bestilte alle tre after work biff. En av oss fikk en helt grei biff, en av oss litt mindre grei og meg selv fikk en som var så seig at jeg både hadde problemer med å skjære i den og å tygge den. Det varierer veldig på hvordan denne biffen er men selvom den er billig så behøver den vel ikke være så dårlig

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 720s_lvia

Anmeldt 12. desember 2018

Det var et fint måltid, med normale porsjoner. Vi hadde bestilt bord for 4 personer, og det var litt trangt rundt bordet. Fine omgivelser ellers. Litt dyr meny, fleste rettene ligger rundt kr. 400,. Det var heller ikke lett å få kelnerens oppmerksomhet, vi var her en av de siste dagene i november. Vi hadde spørsmål til drikkevarene, uten at det ble besvart uten å spørre på nytt. Lokalet var ikke fullt av kunder.

Takk, Erik S
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Lokalene er koselige og man sitter ikke lenge før det kommer En servitør. Vi har pleid å bestille after work biffen og til en billig penge så er den ganske god. Det kan variere litt men stort sett bra. Det de kan bli flinkere til er å ikke "glemme" gjestene når de har fått maten og de har spurt om maten smakte. De kunne kommet og spurt om dessert eller kaffe men om de gjør det så er det etter ganske lang tid. Men alt i alt en helt grei matopplevelse

Takk, 720s_lvia
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Ble godt mottatt av en hyggelig servitrise på Stallen. Restauranten var full, så lurt å reservere bord her. Bestillingen gikk raskt og effektivt. Maten kom etter en passelig ventetid. Alle 7 var veldig fornøyd med det de bestilte. Interiørmessig er denne plassen veldig lun og koselig. Kommer gjerne igjen ved neste Drammens besøk❤️

Takk, bentej2014
Anmeldt 6. november 2018

Rustikk innredning og artig oppdeling av lokalene. Her er alt fra hamburgere til lutefisk, og alle rettigheter på alkoholsiden. Dessuten er det et flott personale som er raskt på pletten når du ønsker påfyll. Anbefales på det varmeste.

Takk, Hans-Erik O

Reisende som så på Vertshuset Oscar & Stallen, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Vertshuset Oscar & Stallen? Del dine erfaringer!