“God biffsjappe”

Vertshuset Oscar & Stallen
Vurdert som nr. 8 av 103 Restauranter i Drammen
God for: Barscene
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Privat middag, Reservasjoner
Beskrivelse: Byen beste biffrestaurant med et uformelt og koselig miljø.
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Jeg var her med familien å kjøpte oss hver sin biffrett,jeg bestilte stallmesterbiff og dei 3 andre diverse biffmenyer, alt fra medium minus til well done.
Vi fikk alle rettene samtidig med tilbehøret vi skulle ha og alt var stekt som det skulle og alle var fornøyde
En god plass for deg som ønsker stekt biff

4  Takk, 36torb

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Dette er en av de bedre restaurantopplevelsene jeg har hatt! En akkurat passe stor meny som både har «dagens» og en fast à la carte. For meg som hadde med barn passet det bra at det i tillegg til en egen barnemeny tilbys å tilberede barneporsjon av alle andre retter til halv pris. Maten så delikat ut og smakte enda bedre. Minstemann valgte blåskjell og selv gikk jeg for stallmesterbiffen. Den var perfekt stekt. I og med at poden ikke klarte alle blåskjellene fikk jeg smakt på dem også, og de var nydelig dampet i en smakfull kraft. En hyggelig servitør ga oss flott service gjennom hele måltidet. Jeg kunne skrevet mye mer, men avslutter med å anbefale alle å besøke denne restauranten!

3  Takk, andersk484
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi var to personer.
Spiste forrett. Salaten hadde jordsmak. Men ellers ok.
Hovedrett. En nydelig biff og en god ørret.
Dessert var rabarbra med is og sjokolademousse. Meget godt.
Vi tok to øl og to glass rødvin ( husets )
Kom totalt på ca 1600kr
Så prisen her er høy i forhold til kvalitet.

1  Takk, Hatmyr
Anmeldt 5. juli 2020

Et besøk ved 17-tida en fredag er på mange måter perfekt om man ønkser en middag i rolige omgivelser. Relativt få mennesker bidrar og avslappede kelnere med tid for en liten replikk bidrar til en hyggelig atmosfære.

Kjøkkenet leverer et velsmakende måltid. Ingen gourmetiske overraskelser, men tradisjonelle måltid skal ikke undervurderes.

2  Takk, Hein L
Anmeldt 4. juli 2020

Bra mat og service dette e en god plass med mat verdens hyggelig betjening dette de noe å komme til bake til anbefalinger på de sterkeste av alt himmelsk mat

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Joakim v

Reisende som så på Vertshuset Oscar & Stallen, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Vertshuset Oscar & Stallen? Del dine erfaringer!