“Bryllupsmiddag”

Vertshuset Oscar & Stallen
Vurdert som nr. 7 av 107 Restauranter i Drammen
God for: Barscene
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Privat middag, Reservasjoner
Beskrivelse: Byen beste biffrestaurant med et uformelt og koselig miljø.
Anmeldt 5. august 2021

Vi feiret bryllupet vårt med middag hos Oscar, og var svært fornøyde med alt!
Vi fikk et eget hyggelige lokale. Det var nydelig mat, og rause porsjoner på alle tre retter. Anbefalte viner var også en fulltreffer. De er veldig fleksible, ingenting er vanskelig, så kvelden og serveringen med dedikerte servitører ble en god opplevelse for oss og gjestene våre.

Takk, Reiseglad1234

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte biffsnadder med peppersaus, steinbitfilet, og biff med fløtegratinerte poteter, og ble meget positivt overrasket over maten. Hyggelig betjening, og fint lokale. Anbefales på det sterkeste!

1  Takk, 267jarlek
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Om du ikke får bord på Lokstallen som ligger 300 m unna, ikke fall for fristelsen å prøve Oscar. Her serveres det bensinstasjonsmat fordekt som vertshusmat. Vi prøvde burger og sommertallerken og begge var mer eller mindre uspiselige.

1  Takk, vigdis169
Anmeldt 10. juni 2021

Vi var der i anledning bursdagsfeiring. Har ingenting å utsette på noe! Store porsjoner på både forrett og hovedrett, og det smakte kjempe godt! Atmosfæren er upåklagelig og servicen likeså. Vi har vært her før, både til større feiringer og vanlig middag, og kommer garantert tilbake!

Takk, Ssb90
Anmeldt 9. mars 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og suveren service. Vi kommer tilbake! Koselige lokaler, rent og ryddig og gode tiltak i forhold til covid-19. Tommel opp - anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, grog449

Reisende som så på Vertshuset Oscar & Stallen, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Vertshuset Oscar & Stallen? Del dine erfaringer!