“Dårlig mat og dårlig service”

Vertshuset Oscar & Stallen
Vurdert som nr. 7 av 107 Restauranter i Drammen
God for: Barscene
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Privat middag, Reservasjoner
Beskrivelse: Byen beste biffrestaurant med et uformelt og koselig miljø.
Anmeldt 26. august 2021 via mobile enheter

Vi stoppet på denne restauranten på vei ned fra fjellet. Ble veldig dårlig tatt i mot og fikk følelsen av å være uvelkomne. Restauranten var så godt som tom, men de sto lenge å lurte på om de i det hele tatt hadde noe sted å sette oss. Greit nok det om det hadde stoppet der. Mulig de hadde mange bestillinger senere på dagen for alt jeg vet.
Ble ikke tilbudt barnestol. Den måtte vi lete oss frem til og hente selv. Dette i tillegg til mange andre småting som enkeltvis ikke betyr noe, men som påvirker totalopplevelsen.

Ventet nesten en time på maten og da den kom var den virkelig helt elendig.
Biffen var krydret med noe grillkrydder som ikke smakte godt. Spareribsen var tørr og uten særlig kjøtt og maten fra barnemenyen er ikke verdt å nevne en gang. Drar aldri hit igjen.

Takk, anitaterese

Anmeldt 5. august 2021

Vi feiret bryllupet vårt med middag hos Oscar, og var svært fornøyde med alt!
Vi fikk et eget hyggelige lokale. Det var nydelig mat, og rause porsjoner på alle tre retter. Anbefalte viner var også en fulltreffer. De er veldig fleksible, ingenting er vanskelig, så kvelden og serveringen med dedikerte servitører ble en god opplevelse for oss og gjestene våre.

Takk, Reiseglad1234
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte biffsnadder med peppersaus, steinbitfilet, og biff med fløtegratinerte poteter, og ble meget positivt overrasket over maten. Hyggelig betjening, og fint lokale. Anbefales på det sterkeste!

1  Takk, 267jarlek
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Om du ikke får bord på Lokstallen som ligger 300 m unna, ikke fall for fristelsen å prøve Oscar. Her serveres det bensinstasjonsmat fordekt som vertshusmat. Vi prøvde burger og sommertallerken og begge var mer eller mindre uspiselige.

1  Takk, vigdis169
Anmeldt 10. juni 2021

Vi var der i anledning bursdagsfeiring. Har ingenting å utsette på noe! Store porsjoner på både forrett og hovedrett, og det smakte kjempe godt! Atmosfæren er upåklagelig og servicen likeså. Vi har vært her før, både til større feiringer og vanlig middag, og kommer garantert tilbake!

Takk, Ssb90

Reisende som så på Vertshuset Oscar & Stallen, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Vertshuset Oscar & Stallen? Del dine erfaringer!