“EN FANTASTISK OPPLEVESE OG MINNE FOR LIVET”

Vertshuset Oscar & Stallen
Vurdert som nr. 6 av 110 Restauranter i Drammen
Prisklasse: kr 92 - kr 358
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Byen beste biffrestaurant med et uformelt og koselig miljø.
Anmeldt 1. juli 2023

Vi hadde lagt bryllupsselskapet vårt til Oscar og hvilken flott dag det ble. Først fikk vi servert en aperitiff i første etasje, samtidig som en av eierne holdt en interessant historiefortelling om vertshuset Oscar & Stallen. Det sitter mye interessant historie i de gamle veggene. Oscar er forresten Drammens eldste restaurant. Litt omvisning i gården fikk vi også. Deretter ble det en matorgie uten grenser, for hvilke herlige matretter vi ble servert. Wow! Hadde terningen hatt syv øyne, hadde Oscar fått det 30.06.23. Alt ble en snakkis hele kvelden, til langt på natt, og fortsatte i dag dagen etter. Dette ble et fantastisk minne for livet. Tusen tusen takk til Ali Kaya og hans særdeles dyktige stab. Med vennlig hilsen Kristine Opsahl & Trond Kristiansen - Sande.

Dato for besøk: juni 2023
Takk, Trond K

Anmeldt 30. mai 2023

Vi var 5 stykker som ganske sent på Pinseaften kom uanmeldt til stedet for å spise. Hyggelig betjening tok oss imot og vi fikk bord med en gang. Det ble bestilt 3 stallmesterbiffer, en biffsnadder og en pepperbiff. Maten var veldig bra den med unntak av 2 av stallmesterbiffene som var unormalt seige. Her måtte det jobbes hardt både med kniven og med kjevene, faktisk så mye at en måtte gi seg halvveis. Her var det virkelig forskjell på biffkjøttet. Vi gjorde betjeningen oppmerksom på dette, men fikk ingen respons. Har spist på dette stedet mange ganger tidligere og maten har vært upåklagelig, men denne gangen ble det en ordentlig nedtur. Håper det er forbigående.

Dato for besøk: mai 2023
Takk, tomlI7515RA
Anmeldt 25. mars 2023 via mobile enheter

Trivelig lokale, maten var god og betjeningen var oppmerksom og akkurat passe i kommunikasjonen. En hyggelig opplevelse

Dato for besøk: mars 2023
Takk, j_rund_2017
Anmeldt 18. mars 2023 via mobile enheter

Super deilig atmosfære med strålende betjening. Fornuftige priser på maten. Kona spiste stallmesterbiff med bakt potet. Perfekt stek biff med nydelig stekeskorpe. Jeg spiste dagens vilt som var filet av dåhjort med kantareller å nydelig tilbehør. Perfekt komponert rett , nydelige smaker, rett og slett et deilig matopplevelse😃

Dato for besøk: mars 2023
Takk, 809steinard
Anmeldt 29. januar 2023 via mobile enheter

Spist her mange ganger. Hyggelig betjening, som kjenner deg igjen sjøl om det går et par måneder i mellom besøkene. Biffen er perfekt stekt, gode grønnsaker, lun atmosfære. Deilig og uformelt og greie priser.

Dato for besøk: oktober 2022
Takk, ainaa470

Reisende som så på Vertshuset Oscar & Stallen, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Vertshuset Oscar & Stallen? Del dine erfaringer!