“Beste badet i Oslo-området”
Anmeldelse av Drammensbadet

Drammensbadet
Vurdert som nr. 3 av 29 ting å gjøre i Drammen
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Eierbeskrivelse: Drammensbadet er Norges største badeland med fem innebassenger (50 m svømmebasseng, bølgebasseng, to varmtvannsbasseng og babybasseng), tre utebassenger (50 m svømmebasseng, stupebasseng og opplæringsbasseng), stupebrett både ute og inne (1, 3 og 5 meter), vannsklier (ute og inne), badstuer, strømkanal, klatrevegg, boblebad, velværeavdeling, treningssenter, kafeteria, solarium og butikk med badetøy. Vi har sommer hele året enten ute eller inne og har åpent alle dager i uken. Drammensbadet er sentralt beliggende på Marienlyst, kun ca 300 meter fra jernbanestasjonen og med en rekke idrettsanlegg i nærområdet.
Anmeldt 19. august 2017 via mobile enheter

Med barn er dette det beste badet også for oss i Oslo. Variert og bra med ulike basseng og aktiviteter for barna både inne og ute. Familiegarderober, varme og gode bassenger for de som skal lære å svømme, strøm og bølgebasseng med klatrevegg, dampbad og badstu, men det sistnevnte finner du bedre på spa- steder. Fine svømmebaner for trening.

Takk, Per L

Anmeldt 26. juli 2017

Barna dine vil elske Drammensbadet. Her er det mange basseng, sklier, stupetårn, bølge, strøm m.v. Voksne kan svømme langt eller ta det helt med ro i boblebad eller tyrkisk badstue.

Takk, KimEduDa
Anmeldt 12. juni 2017 via mobile enheter

Har tegnet abonnement , og forsøker å være der 3 dager i uka , det er ett fint sted for store og små og de er flinke til å passe på at de som vil svømme slipper lekende barn . Eneste som er dumt er at det kan forekomme tyveri i garderoben ( ikke ta med mob og andre ting du er redd for .

Takk, Nina M
Anmeldt 5. juni 2017 via mobile enheter

Drammensbadet ble en stor suksess hos min 20 måneder gammel sønn. De har et flott lite basseng som passer de minste, og mye aktiviteter for både små og store ellers. Vi gleder oss allerede til neste gang.

Takk, Jon Tufte N
Les flere anmeldelser
Anmeldt 29. mai 2017 via mobile enheter

Jeg og mannen min kjøpte dagspass til VIP avdelingen i 2 etg. Der var det ulike badstuer, kald kulp, badekar, solsenger, aviser og servering. Det var ikke barn der, meget avslappende og rolig. Rent og pent. Maten vi kjøpte var grei nok. Kunne vært mer varm og fersk, men vi ble mette. Badeanlegget i seg selv er mer enn bra nok og anbefales.

Takk, ceciliemar

Reisende som så på Drammensbadet, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Drammensbadet? Del dine erfaringer!