Dyrt men fint for barnefamilier

Drammensbadet er et veldig fint stedet å dra med barn, men syntes det er for dyrt å komme inn... les mer

Anmeldt 4. oktober 2018
kubjelle
Kjærestetur

Dro hitt med typen, bra med skapplass i fellesgarderobene og de andre. Dusjene vare rene og pene... les mer

Anmeldt 26. august 2018
KristineThoresen
Drammen, Norge

Anmeldt 17. september 2017 via mobile enheter

Meget bra bad med morsomme sklier for voksne og barn. Varmt og deilig i luften. Eneste som trekker ned er at det ikke er lov å øve på å svømme i det store bassenget hvis barnet ditt har armringer. Hvor skal man da lære seg å svømme?

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, Johan E
Anmeldt 19. august 2017 via mobile enheter

Med barn er dette det beste badet også for oss i Oslo. Variert og bra med ulike basseng og aktiviteter for barna både inne og ute. Familiegarderober, varme og gode bassenger for de som skal lære å svømme, strøm og bølgebasseng med klatrevegg, dampbad og badstu, men det sistnevnte finner du bedre på spa- steder. Fine svømmebaner for trening.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Per L
Anmeldt 26. juli 2017

Barna dine vil elske Drammensbadet. Her er det mange basseng, sklier, stupetårn, bølge, strøm m.v. Voksne kan svømme langt eller ta det helt med ro i boblebad eller tyrkisk badstue.

Takk, KimEduDa
Anmeldt 12. juni 2017 via mobile enheter

Har tegnet abonnement , og forsøker å være der 3 dager i uka , det er ett fint sted for store og små og de er flinke til å passe på at de som vil svømme slipper lekende barn . Eneste som er dumt er at det kan forekomme tyveri i garderoben ( ikke ta med mob og andre ting du er redd for .

Takk, Nina M
Anmeldt 5. juni 2017 via mobile enheter

Drammensbadet ble en stor suksess hos min 20 måneder gammel sønn. De har et flott lite basseng som passer de minste, og mye aktiviteter for både små og store ellers. Vi gleder oss allerede til neste gang.

Takk, Jon Tufte N