“Gode fasiliteter for trening.”
Anmeldelse av Drammensbadet

Drammensbadet
Vurdert som nr. 3 av 29 ting å gjøre i Drammen
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Eierbeskrivelse: Drammensbadet er Norges største badeland med fem innebassenger (50 m svømmebasseng, bølgebasseng, to varmtvannsbasseng og babybasseng), tre utebassenger (50 m svømmebasseng, stupebasseng og opplæringsbasseng), stupebrett både ute og inne (1, 3 og 5 meter), vannsklier (ute og inne), badstuer, strømkanal, klatrevegg, boblebad, velværeavdeling, treningssenter, kafeteria, solarium og butikk med badetøy. Vi har sommer hele året enten ute eller inne og har åpent alle dager i uken. Drammensbadet er sentralt beliggende på Marienlyst, kun ca 300 meter fra jernbanestasjonen og med en rekke idrettsanlegg i nærområdet.
Anmeldt 19. april 2018 via mobile enheter

Drammensbadet er du flott badeanlegg som er relativt nytt. Anlegget byr på 50m basseng, sklier bølgebasseng, badstuer samt varmt basseng. Det er også en egen velværeavdeling samt et lite treningssenter som har alt man behøver for å gjennomføre ulike former for styrke og kondisjonstrening. Treningssenteret har også du utvalg av fellestrenings timer av ulike typer. Forholdsvis kostbart med enkeltbillett, men mye mer gunstig med medlemskap. Det selges også mat, men det er desverre få sunne alternativ.

Takk, Tom B

Anmeldt 10. mars 2018

Flere boblebad og sklier. Godt egnet for barnefamilier.

Bølgene i bølgebassenget kunne kommet oftere og det burde vannet vært varmere.
+ for skifterom for familie.

1  Takk, Arnfinn G
Anmeldt 28. oktober 2017 via mobile enheter

Jeg er regelmessig på drammensbadet med mine 2 små barn i helgene. Er jo ofte disse dagene det er mest folk her. Synes det er dårlig renhold hver gang i området mellom dusjen og garderobene. Er ofte veldig vått her og masse hår og støv/lo på gulvet. Er fryktelig udelikat. Her må de bli flinkere til å renholde oftere. Maten de serverer i cafeen er også dårlig. Opplevde sist jeg bestilte en pommes frites at det var en kladd med støv og hår i maten, dvs at maten mest sannsynlig har havnet på gulvet og tatt opp igjen. Kommer aldri til å kjøpe noe der noensinne.

2  Takk, Trine K
Anmeldt 17. september 2017 via mobile enheter

Meget bra bad med morsomme sklier for voksne og barn. Varmt og deilig i luften. Eneste som trekker ned er at det ikke er lov å øve på å svømme i det store bassenget hvis barnet ditt har armringer. Hvor skal man da lære seg å svømme?

Takk, Johan E
Les flere anmeldelser
Anmeldt 19. august 2017 via mobile enheter

Med barn er dette det beste badet også for oss i Oslo. Variert og bra med ulike basseng og aktiviteter for barna både inne og ute. Familiegarderober, varme og gode bassenger for de som skal lære å svømme, strøm og bølgebasseng med klatrevegg, dampbad og badstu, men det sistnevnte finner du bedre på spa- steder. Fine svømmebaner for trening.

Takk, Per L

Reisende som så på Drammensbadet, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Drammensbadet? Del dine erfaringer!