“Kjærestetur”

Drammensbadet
Vurdert som nr. 3 av 29 ting å gjøre i Drammen
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Eierbeskrivelse: Drammensbadet er Norges største badeland med fem innebassenger (50 m svømmebasseng, bølgebasseng, to varmtvannsbasseng og babybasseng), tre utebassenger (50 m svømmebasseng, stupebasseng og opplæringsbasseng), stupebrett både ute og inne (1, 3 og 5 meter), vannsklier (ute og inne), badstuer, strømkanal, klatrevegg, boblebad, velværeavdeling, treningssenter, kafeteria, solarium og butikk med badetøy. Vi har sommer hele året enten ute eller inne og har åpent alle dager i uken. Drammensbadet er sentralt beliggende på Marienlyst, kun ca 300 meter fra jernbanestasjonen og med en rekke idrettsanlegg i nærområdet.
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Dro hitt med typen, bra med skapplass i fellesgarderobene og de andre. Dusjene vare rene og pene, samt var opplevelsen vært det

Takk, KristineThoresen

Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

For en familie er det altfor dyrt å dra her jevnlig. Kunne de laget et system for at man kanskje kunne være der bare noen timer og måtte betale mer om man ville være der hele dagen?

Takk, Sara3039
Anmeldt 19. april 2018 via mobile enheter

Drammensbadet er du flott badeanlegg som er relativt nytt. Anlegget byr på 50m basseng, sklier bølgebasseng, badstuer samt varmt basseng. Det er også en egen velværeavdeling samt et lite treningssenter som har alt man behøver for å gjennomføre ulike former for styrke og kondisjonstrening. Treningssenteret har også du utvalg av fellestrenings timer av ulike typer. Forholdsvis kostbart med enkeltbillett, men mye mer gunstig med medlemskap. Det selges også mat, men det er desverre få sunne alternativ.

Takk, Tom B
Anmeldt 10. mars 2018

Flere boblebad og sklier. Godt egnet for barnefamilier.

Bølgene i bølgebassenget kunne kommet oftere og det burde vannet vært varmere.
+ for skifterom for familie.

1  Takk, Arnfinn G
Les flere anmeldelser
Anmeldt 28. oktober 2017 via mobile enheter

Jeg er regelmessig på drammensbadet med mine 2 små barn i helgene. Er jo ofte disse dagene det er mest folk her. Synes det er dårlig renhold hver gang i området mellom dusjen og garderobene. Er ofte veldig vått her og masse hår og støv/lo på gulvet. Er fryktelig udelikat. Her må de bli flinkere til å renholde oftere. Maten de serverer i cafeen er også dårlig. Opplevde sist jeg bestilte en pommes frites at det var en kladd med støv og hår i maten, dvs at maten mest sannsynlig har havnet på gulvet og tatt opp igjen. Kommer aldri til å kjøpe noe der noensinne.

2  Takk, Trine K

Reisende som så på Drammensbadet, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Drammensbadet? Del dine erfaringer!