Veldig allright

Super bra badested med sklier, stupetårn, boblebad, bølgebasseng og det meste man trenger. Veldig... les mer

Anmeldt 13. mai 2021
BjornIsak
Gullaug, Norge
Stort badeland med MYE folk

Fint badeanlegg med relaxavdeling, treningsrom og fellessal (ergometer, sirkel osv..) Problemet er... les mer

Anmeldt 6. mars 2020
GardE10

Anmeldt 6. mars 2020

Problemet er at alle som trener eller svømmer må inn i samme garderobe, og der blir det FULLT. (riktignok egne dame og herregarderober, samt egen relaxgarderobe..)

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, GardE10
Anmeldt 5. januar 2020 via mobile enheter

Det var veldig fint å komme hit med 2-åringen. I motsetning til andre bad var det flere barnebasseng for de helt små, dessuten et stort svømmebasseng for voksne som vil svømme litt for treningens skyld. Fint med badstuer, selv om dampbadstuen etter min smak kunne vært varmere. Vi benyttet oss ikke av mattilbudet.

Dato for opplevelse: januar 2020
1  Takk, thomasguttormsen
Anmeldt 6. november 2019 via mobile enheter

Nydelig boblebad.Varmebad,badstue,50m basseng for trening.Anbefales for barn og voksne,sklirenne for barn .Høydehopp fra 3 meter.Kantine og mulighet for mat og varm drikke.

Dato for opplevelse: november 2019
Takk, Sølvi T
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Maten var virkelig ikke god. Ellers veldig dyrt. Greit badeland ellers for de små,men mindre utvalg for de større synes vi.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, utpaaturer
Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Perfekt alternativ for stranda på en⁷ solskinnsdag eller bading på en gråværsdag 4 utendørs og 4 innendørsbasseng, hvor det er to barnebasseng, ett svømmebasseng og et stupebasseng ute og svømmebasseng, bølgebasseng, varmtvannsbasseng og barnebasseng inne, vannkoker både utendørs og innendørs. Stor park rundt bassengene med solsenger,fotballmål og volleyballbane. Eget fjellområde. Kiosksalg med mat, is og drikke.

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, RagnarD