Fantastisk topptur

Å kjøre gjennom tunnelen, spasere litt omkring oppe på toppen av åsen, nyte utsikten og en veldig... les mer

Anmeldt 26. september 2022
N3318LHannes
Flott utsikt

Veldig flott at tunnel er åpent for publikum og ganske kreativt. Fantastisk utsikt når man kommer... les mer

Anmeldt 17. mars 2022
86jonasberg
Lillestrøm, Norge

Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Hadde med barn og barnebarn opp hit. Spennende å kjøre opp alle svingene. Vel oppe er det en fantastisk utsikt over Drammen og oppover mot Nedre Eiker. Fine turstier innover marka. Vi spiste lunsj der. Den var god, men prisnivået er for høyt.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Bente55
Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Mange muligheter til å gå turer her. Mange kriker og kroker. Det er også en resturant på toppen der som er dyr og fin! Kan være meget med folk der. Parkering betales før tunnelen - 30kr for dagen!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Q7297LQsaras
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig mange fine turmuligheter både sommer og vinter. Cafeen har veldig gode vafler så det er en god avslutning for turen.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, OliverR120
Anmeldt 29. september 2018

Etter mange runder i spiral, mer enn 2000 grader rundt, ender man på toppen med strålende utsikt over byen med fjord og land omkring, og en grei restaurant. Var det på en varm sommerdag med thailandske venner. De ble imponerte og glad vi kjørte bil og ikke gikk.
Vel verdt en tur, men ikke lang reise i ens ærend.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, 272gunnarh
Anmeldt 3. september 2018

Morro å kjøre de 10-12 svingene opp til toppen og nyte utsikten over Drammen og omegn! Spiraltrollet var en hyppig gjest i mange hjem på 60-tallet rundt på Østlandet. Nå har jeg kjørt gjennom det også!

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Ragnar Georg S