Artig attraksjon

Denne rundturen var verdt å få med seg. Spiralformet tunell opp til et vakkert utkikkspunkt over... les mer

Anmeldt 25. juli 2021
SAnita73
Kristiansund, Norge
Utrolig fint

Fantastisk tursted på både sommer og vinterstid. Flott utsikt og gode muligheter for parkering i... les mer

Anmeldt 13. mai 2021
BjornIsak
Gullaug, Norge

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Jeg og noen familievenner bestemte oss for å gå fra hotellet (Scandic Ambassadeur) og opp på toppen,det tok oss ca en halvtime (med relativt god spaserfart) å komme opp,vi valgte en litt annen rute ned igjen slik at det ble ca 1,5 timers tur.
Ikkje den heilt store utfordringen å komme seg opp her for noen vestlendinger,men god utsikt over Drammen når du er komme deg opp

Dato for opplevelse: juli 2020
3  Takk, 36torb
Anmeldt 10. november 2019 via mobile enheter

Artig å kjøre i 6-7 runder inne i et fjell. Man kan kjøre seg svimmel der. Kjørte bare opp og ned for å se hva det var

Dato for opplevelse: november 2019
Takk, tomlM9445UY
Anmeldt 9. oktober 2019

Fantastisk utsikt over Norges minst populære by og se hvorfor den omtales som Norges største veikryss

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, 55Arne
Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

Flott område med fin utsikt over byen. Mange utsiktspunkter. Forskjellige turløyper. Både veier til sykkel og barnevogn og stier for turgåere.

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, Solhaavik
Anmeldt 22. september 2019

Et must for alle når man er i Drammen. Ypperlig utgangspunkt for den turglade, sommer som vinter.
Også et supert sted å ta med besøkende.

Dato for opplevelse: september 2019
2  Takk, ClausE