Flott utsikt

Veldig flott at tunnel er åpent for publikum og ganske kreativt. Fantastisk utsikt når man kommer... les mer

Anmeldt 17. mars 2022
86jonasberg
Lillestrøm, Norge
Utrolig fint

Fantastisk tursted på både sommer og vinterstid. Flott utsikt og gode muligheter for parkering i... les mer

Anmeldt 13. mai 2021
BjornIsak
Gullaug, Norge

Anmeldt 13. mai 2021 via mobile enheter

Fantastisk tursted på både sommer og vinterstid. Flott utsikt og gode muligheter for parkering i området

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, BjornIsak
Anmeldt 8. september 2020 via mobile enheter

En utrolig og opplevelsesrik gåtur. Masse koselige gamle bygninger med masse historie. Anbefaler ikke restauranten. Makan til dårlig service og frekk vert

Dato for opplevelse: september 2020
1  Takk, Vanja K
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

En merverdig opplevelse. En kjører inn i fjellet og snor seg oppover og oppover. Det eneste du ser er fjell på alle kanter. Etter syv runder er du ute, kan parkere bilen å få et fantastisk overblikk over Drammen by.
Det er også en kafe/resturant på toppen.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, Hurragutten
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Jeg og noen familievenner bestemte oss for å gå fra hotellet (Scandic Ambassadeur) og opp på toppen,det tok oss ca en halvtime (med relativt god spaserfart) å komme opp,vi valgte en litt annen rute ned igjen slik at det ble ca 1,5 timers tur.
Ikkje den heilt store utfordringen å komme seg opp her for noen vestlendinger,men god utsikt over Drammen når du er komme deg opp

Dato for opplevelse: juli 2020
3  Takk, 36torb
Anmeldt 10. november 2019 via mobile enheter

Artig å kjøre i 6-7 runder inne i et fjell. Man kan kjøre seg svimmel der. Kjørte bare opp og ned for å se hva det var

Dato for opplevelse: november 2019
Takk, tomlM9445UY