“Anbefales på det sterkeste 👍🏻”
Anmeldelse av Cappadocia

Cappadocia
Vurdert som nr. 4 av 102 Restauranter i Drammen
Kjøkken: Tyrkisk
Middagsalternativer: Levering
Middagsalternativer: Levering
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Kjempegod tyrkisk mat der du får gode porsjoner, du blir garantert mett har prøvd mange forskjellige tyrkiske restauranter i Norge, men denne slår alle med sin smak lokalene er sliten og støy høres godt, men når maten er så god så gjør det absolutt ingenting

Takk, 693selmak

Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Bestilt takeaway etpar ganger herifra , og restauranten er alltid full av gjester med utenlandsk bakgrunn - en tyrkisk restaurant med mange tyrkiske gjester er jo et kvalitetstegn ! Alltid supervennlig service , rikelig porsjoner som smaker utrolig godt . Helt klart byens beste tyrkiske kebab og grill . Anbefales på det sterkeste .

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, 378_smunda
Anmeldt 6. februar 2020 via mobile enheter

Dette er første gang jeg prøver tyrkisk gatekjøkkenmat, og det frister til gjentakelse. Prøvde en mix grill, og fikk en tallerken med nydelig, mørt grillet kjøtt på spyd akkompagnert med bulgur. Nydelig! Rimelig pris for en solid porsjon. Anbefales. :)

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, livjanneo
Anmeldt 26. januar 2020 via mobile enheter

De har kommet seg. Nå tror vi på kjærlighet for mat. Maten er herlig og pent lagt opp.
Mye å velge i og glutenfritt er ikke noe
problem lenger. De ansatte er veldig proffe
og svært hyggelige og blide. En uting er
når gjesten bak oss satt å snakket høyt
i mobilen.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, 880arvei
Anmeldt 19. januar 2020 via mobile enheter

Måtte ha noe mat før den ene av oss skulle ta toget videre, og da vi husket å ha fått anbefalinger før om dette stedet ble det Cappadocia. Det var svært folksomt denne søndagen, tydelig at mange er der for søndagsmiddagen med hele familien.

Vi fikk allikevel kjapt bord og ikke lenge etter kom det noen med meny til oss. Bordet var helt nyvasket. Lett og oversiktlig meny med bilder, veldig greit for oss som ikke er så veldig bevandret i tyrkisk mat. Det ble en tallerken med marinert lam, og en med mix grill, begge servert med bulgur, youghurt, salat, bananchili, løk og mye annet godt.

Det marinerte lammet var så delikat og nydelig og mørt at jeg følte jeg fikk alt jeg hadde ønsket meg fra både fårikål og pinnekjøtt. Bulgur er alltid godt, og selskapet mitt koste seg masse med grillspyd ene med biff og kylling. Gode, store porsjoner, og en halvliter brus hver. Tilsammen nesten 400 kr. To timer etter er jeg fortsatt mett. Og helt overbevist om at jeg skal tilbake minst tre ganger til.

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, monsebakken

Reisende som så på Cappadocia, så også på

Drammen, Drammen kommune
Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Cappadocia? Del dine erfaringer!