“Utrolig god mat. ”

Kjøkken: Tyrkisk
Middagsalternativer: Levering
Middagsalternativer: Levering
Anmeldt 7. september 2020 via mobile enheter

Utrolig god mat. Vært ett besøk.
God posjon, nydelige smaker.
Bestilte Mix grill, Kyllingspyd, lammespyd og Adana spyd.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, Cberge

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Kjempegod tyrkisk mat der du får gode porsjoner, du blir garantert mett har prøvd mange forskjellige tyrkiske restauranter i Norge, men denne slår alle med sin smak lokalene er sliten og støy høres godt, men når maten er så god så gjør det absolutt ingenting

Takk, 693selmak
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Bestilt takeaway etpar ganger herifra , og restauranten er alltid full av gjester med utenlandsk bakgrunn - en tyrkisk restaurant med mange tyrkiske gjester er jo et kvalitetstegn ! Alltid supervennlig service , rikelig porsjoner som smaker utrolig godt . Helt klart byens beste tyrkiske kebab og grill . Anbefales på det sterkeste .

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, 378_smunda
Anmeldt 6. februar 2020 via mobile enheter

Dette er første gang jeg prøver tyrkisk gatekjøkkenmat, og det frister til gjentakelse. Prøvde en mix grill, og fikk en tallerken med nydelig, mørt grillet kjøtt på spyd akkompagnert med bulgur. Nydelig! Rimelig pris for en solid porsjon. Anbefales. :)

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, livjanneo
Anmeldt 26. januar 2020 via mobile enheter

De har kommet seg. Nå tror vi på kjærlighet for mat. Maten er herlig og pent lagt opp.
Mye å velge i og glutenfritt er ikke noe
problem lenger. De ansatte er veldig proffe
og svært hyggelige og blide. En uting er
når gjesten bak oss satt å snakket høyt
i mobilen.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, 880arvei

Reisende som så på Cappadocia, så også på

Drammen, Drammen kommune
Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Cappadocia? Del dine erfaringer!