“God mat og rask service”
Anmeldelse av Cappadocia

Cappadocia
Vurdert som nr. 7 av 110 Restauranter i Drammen
Kjøkken: Tyrkisk
Middagsalternativer: Levering
Middagsalternativer: Levering
Anmeldt 2. juli 2023 via mobile enheter

Rask service, god mat og hyggelig stemning. Jeg vil nok komme tilbake ved en senere anledning. En blanding mellom gatekjøkken og restaurant.

Dato for besøk: juli 2023
1  Takk, JTFjeldstad

Anmeldt 26. juni 2023

Den beste tyrikiske maten i byen! God service og digg mat! Du kan også se kokkene jobber i et åpent kjøkken. Delikat. Fikk 5 av 6 stjerner av avisen DT.no

Dato for besøk: mai 2023
Takk, Kokk69
Anmeldt 6. mai 2023

Har hørt så mye bra om rullekebaben der, og bestemte meg for å prøve en, men må si jeg ikke er imponert. Lite innhold, minimalt med salat og grønnsaker noe som gjorde at det bare smakte av Lompe desverre. Kan ikke forstå at andre syns dette er den beste doner kebaben i byen, men kan hende jeg var uheldig. Kommer nok ikke til å kjøpe dette igjen.

Dato for besøk: mai 2023
Takk, Camilla S
Anmeldt 14. februar 2023 via mobile enheter

Pizza i særklasse! Kjempegod bunn og spennende topping. Skikkelig håndtverk! Bra vinkart og hyggelig betjening. Kan være litt kaldt å sitte ute på vinteren.

Dato for besøk: desember 2022
Takk, johnkI2623RK
Anmeldt 29. januar 2023 via mobile enheter

Grei meny. Litt variabel service. Maten smaker helt greit, men skal du ha en skikkelig kebab så er hit du går. Den er rett og slett nydelig.

Dato for besøk: desember 2022
Takk, ainaa470

Reisende som så på Cappadocia, så også på

Drammen, Drammen kommune
Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Cappadocia? Del dine erfaringer!