“Helt fantastisk!”

Kjøkken: Vinbar
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 17. september 2020

Var der for første gang forrige søndag, og det var virkelig helt fantastisk. Fantastisk mat, vinanbefalinger, og service. Her er det effektivitet. Jentene løper rundt og ordner alt for gjestene og for en kunnskap de har. Virker som et fantastisk sted. Vi bestilte 6 retter av tapas menyen, og ble super fornøyde.

Anbefales! Husk å bestill bord, det er ofte fullbooket. Og det er en grunn til ;)

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, Vanessa_winelover

Anmeldt 19. august 2020 via mobile enheter

Absolutt helt nydelig tapas; maten får full score! Koselig, intimt sted, sentral plassering. Det eneste som trakk ørlite grann ned, var at servitøren var litt for ofte borte ved bordet og strakk seg etter fatene og spurte om vi var ferdig, selv om det var mat igjen på fatene, og ikke gått så lang tid.
Kan virkelig anbefale dette stedet!! :-)

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Ailin_Norway
Anmeldt 4. august 2020

Anbefaler virkelig å dra hit, service og mat er helt utmerket. Gleder meg til å komme tilbake, absolutt fantastisk!

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, 497sofien
Anmeldt 4. august 2020

Jeg elsker å være på Anchas Bodega. De skuffer aldri med god vin, mat og service. Nydelig atmosfære og hyggelig betjening

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, bj_rneinarh2020
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Jeg og fruen feiret 31 års ekteskap i dag, og gikk hit for å teste hva stedet kunne tilby. Vi bestilte fem forskjellige småretter, alle utrolig gode. Kan anbefale ostebrettet oxo. Veldig hyggelig betjening og koselige lokaler. Kan trygt anbefales.

1  Takk, 458psj

Reisende som så på Anchas'bodega, så også på

Drammen, Drammen kommune
Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Anchas'bodega? Del dine erfaringer!