“Nydelig tapas”

Kjøkken: Vinbar
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god tapas. Noe av det bedre jeg har smakt. Hyggelig betjening og fine lokaler i sentrum av Drammen. Kommer gjerne tilbake hit.

Takk, 921hildel

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig deilig tapas! Koselig atmosfære og god service :) veldig fornøyd og kan gjerne komme tilbake her en annen dag. (Prisen var heller ikke altfor dyr!)

Takk, anjaisabel
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Alt helt perfekt! Ikke vurder noe annet enn tapas. Og den chevre’n smelter i munnen. Nyyyydelig mat og hyggelig service. Innertier-sted!

Takk, Geno65
Anmeldt 29. mai 2021

Har spist på Ancha's flere ganger tidligere, men seneste gang ble litt skuffende. Portobello soppen var ikke god, kjøttbollene som ellers alltid har vært fantastiske var tørre og nærmest harde. Flere retter bar preg av hastverk og var ikke ordentlig tempererte.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, jan947
Anmeldt 9. mai 2021 via mobile enheter

Bra mat, dårlig service og dårlig smittevern.
På tross av at i mange i køen tydeligvis hadde bestilt bord, tok det lang tid før noen henvendte seg til oss. Alle som sto der var som «luft» for de ansatte. Vi sto først i køen i 10.min, men ingen kom. De som var uheldige å ha bord ved døra hadde folk hengende helt oppi bordene sine (Dårlig smittevern, og lite hyggelig). Tok over 30.min før vi fikk bestilt mat. Brødet kunnet komme litt før resten av bestillingen. Det tok lang tid å få maten. En rett ble glemt av servitør og var også feil. Får spørsmål om det skal ryddes, mens vi fortsatt har mat igjen og spiser. Servitør tar av og på munnbind fler ganger i lokalet og mellom dette og oppskjæring av brød, ved å holde direkte på brødet med hendene, så vaskes ikke hendene, eller sprites. Dette gjentok seg flere ganger. Ingen spørsmål om påfyll av drikke e.l. Helt tydelig ingen interesse for kunder. Få folk raskt ut virker å være fokus

Dato for besøk: april 2021
3  Takk, HannaBrMi

Reisende som så på Anchas'bodega, så også på

Drammen, Drammen kommune
Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Anchas'bodega? Del dine erfaringer!